Jesienne liście

1. Data: 2003-09-06 13:03:52

Temat: Jesienne liście
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ładne, łatwe i na czasie
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=4&i
d=23302
Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-09-06 13:44:02

Temat: Re: Jesienne liście
Od: "Monika" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ładne, łatwe i na czasie
> http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=4&i
d=23302
> Pozdrawiam
> Jandulka (Warszawa)
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.robotki-reczne

Tylko trzeba być użytkownikiem i mieć swoje hasło bo ot tak nie wpuszczaja:(

1. Data: 2003-09-06 15:05:25

Od: "Agnieszka(Białystok)" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja jestem zarejestrowana i dalej klops bo nie wiem co dalej klikać aby
znaleźć np te liście. Pomocy!!!!!! Aga

1. Data: 2003-09-06 15:28:00

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A ja jestem zarejestrowana i dalej klops bo nie wiem co dalej klikać aby
> znaleźć np te liście. Pomocy!!!!!! Aga

Wchodź na meilaodiy przez to łącze.
http://www.meilaodiy.com/bbs/list.asp?boardid=716

To jest indeks stron krzyżykowych. Kliknij plants (rośliny) i zaloguj się.Po
zalogowaniu wylądujesz znów w indeksie. Kliknij jeszcze raz
plants.Znajdziesz się w indeksie stron z wzorami roślinnymi. W spisie stron
interesują cię na razie te z niebieskimi kopertami (z lewej strony). Zjedź w
dół i kliknij post zatytułowany Autumn Leaves. Żeby pobrać obrazek, kliknij
go prawym przyciskiem myszy. Powiększy się. Powiększenie kliknij lewym
przyciskiem myszy i zapisz, gdzie chcesz, na swoim dysku. Zamknij obrazek.

Pod obrazkiem mogą być wyłożone otwarte schematy - te pobierasz jak wyżej,
schematy dostępne po kliknięciu pobierasz, kiedy się otworzą. Mogą też być
schematy w zipie lub rarze i wtedy pobierasz te pliki. Jeśli nic nie ma, to
albo trzeba dać komentarz, albo masz za mało punktów, albo jest klawisz, co
oznacza, że trzeba "płacić". Na ten temat jest już chyba bogata literatura w
archiwum naszej grupy. W ten sam sposób możesz przeglądać pozostałe strony i
korzystać z nich. Do innych działów wchodzisz tak samo, ze strony indeksu.

Jeśli chcesz wejść na stronę, do której ktoś dał ci łącze, to kliknij je i
po zalogowaniu kliknij je jeszcze raz.
Rada generalna: nie wchodź na meila przez stronę główną, tylko przez indeks
(patrz wyżej)

1. Data: 2003-09-06 15:49:56

Od: "Aagnieszka Białystok" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Ci kochana Jandulko w końcu coś z tych krzaczków zrozumiałam.
Pozdrowionka!! Aga

xxx sweet sentiment- Dimensions 2447
3D Haftowanie
Może ktoś wie?