chrześcijański holizm, c.d.

1. Data: 2003-07-06 05:16:15

Temat: chrześcijański holizm, c.d.
Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój pogląd o depresji jest taki, że jest to często choroba pneumagenna,
to znaczy wynikająca z problemów duchowych - niewiary, a przez to utraty sensu życia.
To jest postrzegane jako psychogenność - bo duchowość jest zawarta w psyche,
a badać można tylko psyche, a i to tylko pośrednio - zmysłami i introspekcją.

Ogólnie - chrześcijański holizm rozpatruje w ramach etiologii,
także pneumagenność, oprócz psychogenności i endogenności.

Dla masonów jest to antropologia totalna, którą wolnomularz powinien odrzucić.

Wcześniejsze moje artykuły na ten temat:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=24396142
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=24334619
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.sci
.psychologia&tid=5781999

Dusza jest formą ciała.
W duszy może być obecny Bóg.
Uczucia to stan układu krwionośnego.
Świadomość to stan układu nerwowego.
Introspekcja to postrzeganie tych stanów.
Zmysł wewnętrzny to introspekcja wspomagana wiarą.

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl
http://republika.pl/tkwiecie

[Braveheart - Soundtrack]

1. Data: 2003-07-06 06:37:37

Temat: Re: chrześcijański holizm, c.d.
Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mind_dancer" <t...@o...pl>

> [...]
>
> Dla masonów jest to antropologia totalna, którą wolnomularz
> powinien odrzucić.
>
> Wcześniejsze moje artykuły na ten temat:

RE: aura, aureola, "robak"
> W duszy może być obecny Bóg.
RE: Bóg wraz z całym aparatem matematycznym
> Uczucia to stan układu krwionośnego.
RE: po transformacji przez "przetworniki"
> Świadomość to stan układu nerwowego.
RE: po transformacji przez "przetworniki"
> Introspekcja to postrzeganie tych stanów.
RE: Introspekcja to "wgląd w siebie" poprzez INTELEKT
> Zmysł wewnętrzny to introspekcja wspomagana wiarą.
RE: wewnętrzność Człowieka (imo) nie zawsze jest
podbudowana wiarą. Wiara jest tematyczna.

pozdrawiam, pozdrawiam :-)

re:

1. Data: 2003-07-06 07:08:55

Temat: PLONK
Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik re: <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:be8g4v$hf6$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> RE: Introspekcja to "wgląd w siebie" poprzez INTELEKT
> RE: wewnętrzność Człowieka (imo) nie zawsze jest
> podbudowana wiarą. Wiara jest tematyczna.

To co napisałeś, ma mniej więcej taką strukturę logiczną:

Kaczka krzyżówka posmarowana smarem do nart,
nadaje się dobrze jako ściereczka do kurzu,
ponieważ jej mitochondria wywtwarzają pole magnetyczne,
które zbiera ryby w lesie o wschodzie fubolówki nad polarnym niebem.
Oczywiście nie należy zapominać o spakowanych zip'em wszechświatach,
które utrzymują dziób kaczki w pozycji bojowej i zapewniają jej stałą erekcję.
Struktura wewnętrzna kaczki pozostaje wciąż tajemnicą handlową,
ale niech nie gaśnie w nas nadzieja, że delfiny i żabki do firanek nam pomogą.

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl
http://republika.pl/tkwiecie

[Metaliica - St. Anger - album]

1. Data: 2003-07-06 07:18:41

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tchnienie życia.
---> dr. med. Jan Chwast "Radosna opowieść o człowieku wewnętrznym"

> RE: Bóg wraz z całym aparatem matematycznym

Chcę taki aparat. :
Mt 15:33-38 => 7c+2r>1000c+500r , gdzie r,c-naturalne

> RE: po transformacji przez "przetworniki"

---> Lowen, Kepner

> RE: po transformacji przez "przetworniki"

---> Rouvillous

> RE: Introspekcja to "wgląd w siebie" poprzez INTELEKT

Co to jest intelekt ?

> RE: wewnętrzność Człowieka (imo) nie zawsze jest
> podbudowana wiarą. Wiara jest tematyczna.

---> Religioznawstwo.

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl
http://republika.pl/tkwiecie

[Metallica - St. Anger - album]

1. Data: 2003-07-06 08:22:22

Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> "re:":

> matma jest zaprzeczeniem :-))
>
> ett

takie stwierdzenie: "matma jest zaprzeczeniem :-)) "
to "trup w szafie"

Jeśli założymy, że Bóg stworzył wszystko, to stworzył również
matmę. W takim rozumieniu nie mógł stworzyć ZAPRZECZENIA
SAMEGO SIEBIE
"Błędna interpretacja prowadzi do błędnych wniosków"
[Teoria Czasu]

re:

1. Data: 2003-07-06 08:44:45

Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> Użytkownik "re:" <e...@w...pl>

> Matma to trup - potwierdzenie.
> Matma zabija, choć wstępnie wznosi.
> Uczy by zabić.
> :-))
> A geometria to śmierć :-))

ktoś Ci nagadał jakichś głupot i w to uwierzyłeś
matma (w tym geometria) to nie tylko to co znasz
ale również to czego nie znasz
generator losowy jest pięknym przykładem nowoczesnej matmy
(co nie zmienia faktu, że klasyka jest powtarzalna) :-)

> Dasz ją czy muszę przekopać internet?

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=25378521

czy wogóle wiesz co chcesz?? ;)

> ett
> Leniwy jestem
> Oglądam 'Amelię' i pękam ze śmiechu.
> Miłe są ładne obrazki.
> :-)))

właśnie ;)))
obrazki to informacja bez słów

PS. umiesz ustawić datę w swoim kompie?

re:

1. Data: 2003-07-06 08:45:31

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-06 09:11:10

Temat: Re: PLONK
Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mind_dancer" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Struktura wewnętrzna kaczki pozostaje wciąż tajemnicą handlową,
> ale niech nie gaśnie w nas nadzieja, że delfiny i żabki do firanek

Tomaszu przeszedłeś samego Siebie :-)
wiedziałem, że masz olbrzymią wiedzę
teraz pokazałeś, że masz również fantazję

pozdrawiam Serdecznie

re:

1. Data: 2003-07-06 09:22:23

Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tchnienie życia.
> ---> dr. med. Jan Chwast "Radosna opowieść o człowieku
> wewnętrznym"

> Chcę taki aparat. :
> Mt 15:33-38 => 7c+2r>1000c+500r , gdzie r,c-naturalne

> ---> Lowen, Kepner

> ---> Rouvillous

> Co to jest intelekt ?

> ---> Religioznawstwo.

> --
> Pozdrawiam
> Tomasz Kwiecień
> http://www.tkwiecie.prv.pl
> http://republika.pl/tkwiecie
>
> [Metallica - St. Anger - album]

No widzisz?
Naczytałeś się "mądrych książek" i co z tego masz?
Zapchały Ci Twoje wnętrze nie pozostawiając miejsca
na własne przemyślenia.

intelekt to świadomy wybór oznakowanej przez siebie możliwości

re:

1. Data: 2003-07-06 09:31:24

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "re:" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

:-))
A geometria to śmierć :-))

> "Błędna interpretacja prowadzi do błędnych wniosków"

zakochany w dziewczynie z internetu....
porabane obrazki
badanie psychotechniczne kierowcow
robocza sobota