POMOCY - kluczyk do skrzynki pocztowej

1. Data: 2001-09-16 15:19:03

Temat: POMOCY - kluczyk do skrzynki pocztowej
Od: Jacek <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

stało sie, zgubiłem kluczyk do skrzynki pocztowej - był to jedyny
egzemplarz
czy ktoś z grupowiczów dorabiał kluczyk do skrzynki pocztowej (takiej
standarowej w bloku) nie mając oczywiscie oryginału.
będę wdzieczny za pomoc
pozdrawiam,
Jacek
zapomniałem o mieście - Warszawa

1. Data: 2001-09-17 05:28:15

Temat: Odp: POMOCY - kluczyk do skrzynki pocztowej
Od: "PDCh" <f...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli jest to normalna skrzynka blokowa, taka do ktorej listonosz wrzuca
korespondencje, to problem jest zaden. Dowiedz sie ktora poczta w Warszawie
posiada wzorce kluczykow i majac swoj adres i numer skrzynki kupisz duplikat
klucza. Nie pamietam tylko czy odebrac trzeba osobiscie (chodzi o dowod
osobisty z zameldowaniem) czy wysylaja poczta.
Pisze to w oparciu o wiedze z Lublina.
Ryszard Filipowski

1. Data: 2001-09-17 05:30:50

Temat: Re: POMOCY - kluczyk do skrzynki pocztowej
Od: "Włodek" <t...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie pamietam tylko czy odebrac trzeba osobiscie (chodzi o dowod
> osobisty z zameldowaniem) czy wysylaja poczta.

Jak wyślą pocztą to gość nie odbierze bo zgubił klucz do skrzynki :-))))

Pozdrawiam,
Włodek

1. Data: 2001-09-17 06:40:26

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy ktoś z grupowiczów dorabiał kluczyk do skrzynki pocztowej (takiej
> standarowej w bloku) nie mając oczywiscie oryginału.

Twoja osiedlowa poczta posiada klucze do skrzynek - mają też zapisane, jaki
masz numer klucza, tak, że niepowinno być problemu. Musisz wziąć ze sobą
dowód osobisty z zameldowaniem lub inny dokument jako potwierdzenie, że
posiadasz prawo własności do lokalu.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-09-17 07:23:42

Od: Anna Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PDCh wrote:

> [...]
> klucza. Nie pamietam tylko czy odebrac trzeba osobiscie (chodzi o dowod
> osobisty z zameldowaniem) czy wysylaja poczta.

To ja się podzielę wiedzą z Katowic: idzie się na tę właściwą pocztę,
podaje się _numer_kluczyka_ (mój miał 28), płaci się kilka złotych i
już. Dowodu zameldowania nikt ode mnie nie wymagał, ale kategorycznie
żądano podania numeru klucza.

Hanka Skwarczyńska
własność Kotka Behemotka
h...@e...matfiz.polsl.gliwice.pl
a...@w...pl

1. Data: 2001-09-19 13:16:21

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9o45s8$ev6$1@ultra60.mat.uni.torun.pl...

> [...]
> masz numer klucza, tak, że niepowinno być problemu. Musisz wziąć ze sobą
> dowód osobisty z zameldowaniem lub inny dokument jako potwierdzenie, że

Myślę, że jednym z najprostszych sposobów jest "zdybanie" listonosza
podczas codziennego obchodu - otworzy skrzynkę i zajrzy na tył zamka -
tam też jest ten numer.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-09-20 06:34:34

Od: "Jacek" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wszystkie info,

Poszedłem na moją pocztę, powiedziałem co się stało, podałem adres,
zapłaciłem 4 zł (mam jeszcze zapłacić 6 zł) i kluczyk ma być do odebrania w
przyszłym tygodniu na poczcie.

Jacek

plytki podlogowe w calym mieszkaniu
gdzie meble skorzane?