Re: Pękające naczynka na nogach???

1. Data: 2003-02-25 19:00:11

Temat: Re: Pękające naczynka na nogach???
Od: "Honorata Ławrynowicz" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mam albo mialam wlasciwie takie naczynka popekane i to duzo na
nogach, ale ja to robilam u chirurga w Zielonej Gorze. On uzywal do
likwidowania ich lepszej motody, niz laser i bezbolesnej, bo wstrzykiwal do
nich substancje podobna do soli fizjologicznej, tylko to sie nazywa jakos
fachowo. Polecam serdecznie, bo znikaja i nie wracaja. Oczywiscie trzeba
bylo za to zaplacic :(

1. Data: 2003-02-25 22:50:04

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wygląda na skleroterapię- podobno tańsza od lasera a co najmniej tak samo
skuteczna.

1. Data: 2003-02-26 13:57:15

Temat: Odp: Pękające naczynka na nogach???
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyp <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3grv5$5cs$...@n...onet.pl...
> wygląda na skleroterapię- podobno tańsza od lasera a co najmniej tak samo
> skuteczna.

Jaki jest mniej więcej koszt takiego zabiegu. Nie orientuję się zupełnie ani
na skleroterapii ani laserze. A problem z tymi naczynkami mam poważny.

Pozdrawiam
Anka

Re: plama - pomocy! (OT?)
Idea 25