Petrole jeszcze raz

1. Data: 2003-04-19 21:10:22

Temat: Petrole jeszcze raz
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, już tyle było na ten temat, sorry, ale mam jeszcze pytanie.
Zauważyłam, że ten balsam nie działa dobrze na włosy ze skłonnością do
przetłuszczania, no przynajmniej moje, jakoś szybciej trzeba je znowu myc,
chyba, że ja nie potrafię tego dobrze spłukać albo co? ale wydaje mi się, że
spłukuję dobrze. Chciałam zapytać o ten lotion, jaki on jest? Czy jak sobie
to kupię i wetrę w głowę to nie będę jej musiałam następnego dnia myć? Teraz
używam Seboradinu do wlosów przetłuszczających się i jest super, no ale tak
bym chciała, żeby mi jeszcze trochę włosów wyrosło! Boję się, że ten Lotion
może zostawiać jakąś warstewkę czegoś tłuściejszego i wtedy niepotrzebnie
wydam kasę.
Proszę bardzo, bardzo o jakieś opinie na jego temat.
Maga

1. Data: 2003-04-19 21:37:53

Temat: Re: Petrole jeszcze raz
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maga" <h...@i...org.pl> wrote in message
> Hej, już tyle było na ten temat, sorry, ale mam jeszcze pytanie.
> Zauważyłam, że ten balsam nie działa dobrze na włosy ze skłonnością do
> przetłuszczania, no przynajmniej moje, jakoś szybciej trzeba je znowu myc,

Na mnie działa odwrotnie. To znaczy coraz częściej zdarza się, że myję co
drugi dzień zamiast, jak dotąd, codziennie. Ale może to zależy od rodzaju
włosów i balsamu - ja używam tego do jasnych, zniszczonych, z azulanem. A
może wpływ ma też twardość wody - tego nie wiem. W W-wie jest raczej twarda.
Anka

1. Data: 2003-04-19 22:22:38

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jak sobie
> to kupię i wetrę w głowę to nie będę jej musiałam następnego dnia myć? >
Proszę bardzo, bardzo o jakieś opinie na jego temat.
> Maga

Czesc, Kochanie. Sadze, ze powinnas wcierac w glowe jak najwiecej i bron
boze zmywac - niech cos pozostanie...
adam

1. Data: 2003-04-19 22:56:18

Temat: Odp: Petrole jeszcze raz
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważyłam, że ten balsam nie działa dobrze na włosy ze skłonnością do
> przetłuszczania,

na mnie wręcz przeciwnie - całkiem ładnie włosy się po nim trzymają.
Mam za to inną refleksję;)
Co za koszmarny zapach mają te kosmetyki....wiem, nafta...ale mimo wszystko
mało przyjemna "aromatoterapia" spotyka mnie co dzien w wannie odkąd to
kupiłam;)))
ale z efektów jestem zadowolona chyba, choć używam tego tylko od kilku dni.
pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-04-20 00:05:10

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kupiłam;)))
> ale z efektów jestem zadowolona chyba, choć używam tego tylko od kilku

Oj, tak zapach toto ma nieszczególny. Chm, może to u mnie jakoś tak wyszło
z tym przetłuszczaniem miałam dużo stresów, egzamin, może to dlatego? Moja
mama dzisiaj sobie tym włosy zrobiła i była zachwycona, że są takie miękkie
i puszyste, moje też dzisiaj nieźle wyglądają. ale pytanie o Lotion mimo
wszystko aktualne. Czy można go spoko kupować i wcierać, czy jednak zostaje
coś z tej nafty, chociaż w sumie Seboradin zawiera olejek rycynowy, a
żadnego tłuszczu mi nie zostawiał.
Maga

1. Data: 2003-04-20 09:09:33

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ale pytanie o Lotion mimo
> wszystko aktualne. Czy można go spoko kupować i wcierać, czy jednak zostaje
> coś z tej nafty

kupiłam i wcieram, choć włosy mam mocno przetłuszczające się, to nie ma
różnicy po zastosowaniu, nawet chyba troszkę lepiej jest... ten lotion nie
jest w ogóle śliski, tylko taka woda i zapach wietrzeje... ja go wytrzymuję,
mam ten do ciemnych włosów i oni go trochę jakby zatuszowali zapachem
cytrynowym... a poza tym naprawdę wietrzeje. kazałam domownikom się obwąchiwać
i nikt się nie wzdrygał :)
>        Maga

magda m.

1. Data: 2003-04-20 11:11:45

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam ten do ciemnych włosów i oni go trochę jakby zatuszowali zapachem
> cytrynowym... a poza tym naprawdę wietrzeje. kazałam domownikom się

OOOOO o to mi włąsnie chodziło. Dzięki, no to po świętach sobie zamóię w
aptece. Ciekawe jaki zapach będzie miał ten do jasnych włosów? Dzięki i
wesołych świąt.
Maga

1. Data: 2003-04-21 08:07:11

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" napisał
> [...]
sobie
> to kupię i wetrę w głowę to nie będę jej musiałam następnego dnia myć?

Jeśli chodzi o lotion, to na moje włosy nie wpływa przetłuszczająco, ale one
ostatnio w ogóle się nie przetłuszczały :)

Renya

Ginekolog w Warszawie
balsam z orzechami ?
samoopalacz za ciemny czy dobry?