Pisemka ogródkowe

11. Data: 2001-11-13 07:12:29

Temat: Odp: Pisemka ogródkowe
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
news:9sp1b0$4tc$1@news.tpi.pl...
> O liliowcach do tej pory bylo malo artykulow, Janusz, jezeli chcesz
> uzupelnic wiedze to prosze bardzo - Kwiaty 2/1996, MPO 8/1997, MPO
> 6/2000,
> Kwietnik 7/2000, Dzialkowiec 5/2001, Ogrody 7/2001.
> Bylo jeszcze cos w Dzialkowcu o liliowcach p. Bialoblockiej - Basiu nie
> wiesz w ktorym numerze? bo tego niestety nie mam.

No nie, wiesi, spisu w głowie nie mam:) Musiałabym przejrzeć całe archiwum.
Proponuję dokształacać Janusza "na żywo":) zima przed nami ;)

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2001-11-13 09:03:28

Temat: Re: Odp: Pisemka ogródkowe
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Proponuję dokształacać Janusza "na żywo":)

Cała przyjemność niewštpliwie po mojej stronie, a dokształcanie na żywo moze
być nieco skuteczniejsze i atrakcyjniejsze od dokształcania na martwo :-)

> zima przed nami ;)

Niestety :-(

Pozdrawiam :-)))
Janusz

13. Data: 2001-11-13 09:07:22

Temat: Re: Pisemka ogródkowe
Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał w wiadomości :

> Ja zapotrzebowanie mam!

No to ja zaspokajam: w listopadowych Ogrodach jest artykuł w którym padło
słowo "winnica" i "winogrona", rzecz traktuje o malowniczej, użytkowej
ozdobie, uwidocznionej na fotografii. Nnnnnooo nnniiiie wiiieeem czy warto
akurat z tego tytułu nabyć całe czasopismo...
Pozdrawiam, Anula :->

14. Data: 2001-11-13 09:40:42

Temat: Re: Odp: Odp: Pisemka ogródkowe
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> W cuda wierzysz:) Chyba że sam zaczniesz pisać. Notabene mam wrażenie, że
> redakcja "MO" jest sfeminizowana i może męski pierwiastek by się przydał? Do
> dzieła!!!

No... od pierwiastków to jeszcze nikt mi nie wymyślał...
Pozdrawiam :-)))
Janusz

15. Data: 2001-11-13 10:36:01

Temat: Odp: Odp: Odp: Pisemka ogródkowe
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> No... od pierwiastków to jeszcze nikt mi nie wymyślał...

Staram się, jak mogę:-))))).

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2001-11-13 11:33:16

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Anula napisał(a):

> No to ja zaspokajam: w listopadowych Ogrodach jest artykuł w którym padło
> słowo "winnica" i "winogrona", rzecz traktuje o malowniczej, użytkowej
> ozdobie, uwidocznionej na fotografii.

No tak! Ładnie mnie tak podpuszczać?
Poleciałem do kiosku, potem do drugiego, malo co nóg nie połamałem, a tam mi
sprzedawczynie mówiš, że rózne ogródkowe majš, ale o piśmie OGRODY nie słyszły.

One durnowate, czy figle sobie ze mnie tu robisz.... ???
Pozdrawiam :-(
Janusz

17. Data: 2001-11-13 11:46:19

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał
> [...]
słyszły.
> One durnowate, czy figle sobie ze mnie tu robisz.... ???

Ależ jakże bym śmiała?!!!!
"Ogrody, (i małymi literkami) ogródki, zieleńce" wyd. Prószyński i S-ka.
Szkoda, że nie zobaczę tej miny po znalezieniu artykuliku...

Pozdrawiam, Anula :-)))

18. Data: 2001-11-13 12:23:52

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rekomendacja mu raczej niepotrzebna, wystarczy to co robił z Izą. ;-)))

Czy słowo "pierwiastek" użyłaś w znaczeniu takim jak "pierwiastka" w
stosunku do kobiet?
A jeśli tak to skąd o tym wiesz?

> Staram się, jak mogę:-))))).
>8-O

Pozdrawiam, Jerzy
:-)))

19. Data: 2001-11-13 12:27:12

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> Rekomendacja mu raczej niepotrzebna, wystarczy to co robił z Izš. ;-)))

Z Isabellš, Jerzy, z Isabellš!!!
Przypuszczałem, ze zorientować się mógł kazdy i Ty też, ze Isabella jest
do..., a Iza (Zaliwska zresztš) do smakowania... :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2001-11-22 20:41:25

Od: "Roy d'Angoulmois" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Ogrody, (i małymi literkami) ogródki, zieleńce" wyd. Prószyński i S-ka.
> Szkoda, że nie zobaczę tej miny po znalezieniu artykuliku...

Są przecież na www.ogrodnik.pl.

Roy

Długie - Co sie miało udać a co nie musiało i co z tego wyszło
kilka tysiecy plyt muzycznych w ofercie
Granaty żółkną liście
Wymiana.
narcyz przed zimą