Plakaty gejów

111. Data: 2003-03-19 13:57:58

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich"
> A słowo "pedał"?

Określane we wszystkich słownikach jako wulgarne.
Asia

112. Data: 2003-03-19 13:58:21

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
> In article <b59mli$l4t$1@atlantis.news.tpi.pl>, i...@b...pl says...

> Dobrze, zmieniam zlowo "akceptowalne" na "zgadzalne" - lepiej?

Może poruszajmy się w granicach tego, co dopuszczalne w jezyku, bo
stwierdzenie "co jest ZGADZALNE, a co nie" to jakaś chińszczyzna...

> ale jesli poprzez swoja granice czegos zabraniasz (przymuszasz do czegos
> innego, na przyklad do kombinowania w sprawie informowania o stanie
> zdrowia) -

Jakie "kombinowanie"? Mógłbyś jaśniej?
Dla informacji - można zawsze nosić w portfelu kartkę: "O moim stanie
zdrowia proszę informować tego i tego".
ER

113. Data: 2003-03-19 13:58:27

Temat: Odp: Plakaty gejów
Od: "OWCAWWIELKIM" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie popełniłem błąd tak tytułując wątek...
Ale rozwinęła się dyskusja ogólniejsza i też fajnie.
Dziękuję wszystkim.

114. Data: 2003-03-19 13:58:37

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwcia&Pstryk <p...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b59sca$ren$...@k...task.gda.pl...
> innego
>
> nie nie zapedziłam się... wyraznie napisałas ze KK nie akceptuje
> homoseksualizmu...

Bo to prawda. Miałam na myśli homoseksualizm jako całokształt zachowań z nim
związanych. Skłonnosci homoseksualne to wszak co innego niż homoseksualizm,
zgadzasz się?

> co do trzymania za rece nie sądze zebys miała rację, ale trzeba by zapytac
> się mądrego własnie ksiedza. Idąc dalej tym tokiem myslenia, taki homo nie
> móglby nawet spojrzec w strone obiektu swych uczuc, pisac do niego listów
> ani rozmawiac przez telefon bo to wszystko bylyby juz zachowania
> homoseksualne. No i niby jak odzielic trzymanie za reke miłosne i
> przyjacielskie?
>
> IMHO zasady są raczej podobne a przynajmniej powinny być jak do zwiazkow
> pozamalżenskich.
> ale fakt teoretyzuje ... w polskim KK wszystko jest mozliwe...

Ok, czyli według Ciebie, KK akceptuje taką sytuację, ze mąż ma swoją miłość
poza małżeństwem, chadza z nią za ręke, pisze do niej czułe listy i
godzinami wpatruje się w jej oczy? Według mnie nie, i to samo odnosi się do
homseksualizmu (cały czas teoretyzuję). Czyli facet zakochany w facecie może
prowadzić z nim korespondencję, ale nie wypełnioną wyznaniami miłosnymi,
rozmawiać przez telefon - jak wyżej, nie moze prowadzać się za rękę (co nie
oznacza, że w ogole nie może dotknąć w neutralnej sytuacji) itd.

boniedydy

ps. tak z ciekawości: czy nalezysz do KK (formalnie)?

115. Data: 2003-03-19 14:01:49

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Mar 2003 11:38:02 +0100, Jakub Słocki
<j...@s...net.nospam> pisze:

>Jesli kiedys dowiem sie gdzie mieszkasz, to wykupie odpowieni bilboard w
>najblizszym otoczeniu i tam powiesze ladny plakat z gejami (ha, moze
>nawet poprosze zeby mnie pstrykneli?). Tak zebys sie oswoil.

Proszę. Nawet dzisiaj podawałem ten adres na liscie pl.misc.budowanie.
Okolice Krakowa. Przekonamy się, czy to zrobisz, czy były to tylko
takie strachy-na-lachy :-)

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

116. Data: 2003-03-19 14:02:20

Temat: Re: Odp: Plakaty gejów
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b59skp$lul$1@atlantis.news.tpi.pl>,
b...@z...pl says...

> Ale PRZECIEŻ NIE PISZĘ O FACETACH W ŁÓŻKU TYLKO O FACETACH JEDZĄCYCH MÓZG
> MAŁPY. JEST RÓŻNICA??

To powinnas opisac plakat, na ktorym jest pusta miska i chinczyk. Zeby
bylo adekwatne :) :)

A co do plakatow - nie wiem jak z mozgiem zywej malpy (ze wzgledow na
zywotnosc z rozgrzebanym mozgiem i probe ucieczki zwierzecia) ale inne
niech beda.

Niektorzy jedza flaki, a ja nie. Ja jadam owoce morza, inni nie. Ba w
mlodosci nawet dzdzownice zjadlem.

K.

117. Data: 2003-03-19 14:02:40

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boniedydy <b...@z...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> [...]
Napis

> Ale PRZECIEŻ NIE PISZĘ O FACETACH W ŁÓŻKU TYLKO O FACETACH JEDZĄCYCH MÓZG

Chodzi o to, że i w jednym i w drugim przypadku cel kampanii jest głęboko
ludzki, ale efekt (i przyjęcie społeczne) niekoniecznie musi być zgodny z
zamierzeniem.

boniedydy

118. Data: 2003-03-19 14:04:19

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Do tego jeszcze jedna sprawa (to dopiero dyskryminacja! :) ).
> W naszym spoleczenstwie czyms zwyklym jest widok 2 kobiet trzymajacych
> sie za rece, idacych pod reke, wymieniajacych pocalunki na dzien dobry
> czy do widzenia. Natomiast facetow tak sie raczej nie spotyka.
>
> W zwiazku z tym od razu facetom przypina sie latke homo, a kobietom nie.
> I co Wy na to?

Że mozna skopiować wzor z krajów arabskich, tam trzymanie się za rękę przez
facetów to normalna rzecz.

boniedydy

119. Data: 2003-03-19 14:05:37

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b59sp2$n3i$1@atlantis.news.tpi.pl>,
b...@z...pl says...
> primo: to nie chodziło o wulgarność określenia, tylko obraźliwość; secundo:
> już czytałam artykuł (w pisemku Polskiej Akcji Humanitarnej), ośmieszający
> ludzi używających słowa "Murzyn" jako nietolerancyjnych ciemniaków (dla
> wyjaśnienia: poprawne jest według pisemka "Afrykańczyk").

Nie czytalem, nie uznaje slowa "murzyn" jako okreslenie wulgarne,
obrazliwe, czy w ogole pejoratywne samo w sobie.
Ale w konkretnym kontekscie uzycie slowa murzyn moze byc co najmniej
pejoratywne. Ale wymiana na "afrykanczyk" nic by raczej nie zmienilo.

PAH, jesli rzeczywiscie tak to pokazuje, to wg mnie przesadza. Ale jesli
osoba o ciemnym kolorze skory powiedzialaby, ze dla niej slowo "murzyn"
jest obrazliwe, to wobec niej czy przy niej bym tego slowa nie uzywal.

K.

120. Data: 2003-03-19 14:06:57

Temat: Re: Re: Plakaty gejów
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <f...@4...com>,
gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl says...

> Proszę. Nawet dzisiaj podawałem ten adres na liscie pl.misc.budowanie.
> Okolice Krakowa. Przekonamy się, czy to zrobisz, czy były to tylko
> takie strachy-na-lachy :-)

To podaj, moze byc na priv'a - jesli jest wolny bilboard, na ktory mnie
stac (powiedzmy 500 zl, nie okreslam czasu) to wykupie.

K.

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Nowe zdjęcia naszej rodzinki