Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed
.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "boniedydy" <b...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: Plakaty gejów
Date: Wed, 19 Mar 2003 15:02:40 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 45
Message-ID: <b59tb8$s9a$2@atlantis.news.tpi.pl>
References: <b59c85$7a1$1@korweta.task.gda.pl>
<M...@n...onet.pl>
<l...@4...com>
<s...@k...icsr.agh.edu.pl>
<m...@4...com> <b59lc0$8f2$1@ns.master.pl>
<1...@4...com> <b59mj2$kq1$1@news.onet.pl>
<b59qo3$358$1@atlantis.news.tpi.pl> <b59rn9$cuh$1@ns.master.pl>
<b59skp$lul$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: pt182.internetdsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1048082601 28970 80.55.19.182 (19 Mar 2003 14:03:21
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Mar 2003 14:03:21 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.rodzina:34629
Ukryj nagłówki
Użytkownik boniedydy <b...@z...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Użytkownik tweety <n...@n...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:
> > Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
> wiadomości
> > news:b59qo3$358$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > >
> > > Użytkownik AsiaS <a...@n...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych
> > > napisał:b59mj2$kq1$...@n...onet.pl...
> > > > Użytkownik "Andrzej Garapich"
> > > > > A gdyby pojawiła się kampaia na bilboardach "jedzcie psy! są takie
> > > > > smaczne!" uznałbyś, że to jest OK?
> > > > Kampania nie mówi "jedzcie psy!" tylko "Ci, którzy jedzą psy nie
> różnią
> > > się
> > > > od Was, którzy jecie świnie i krowy".
> > >
> > > No właśnie. Już to widzę czyma wyobraźni. Na billboardzie Chińczyk nad
> > > nadjedzonym psem. Pod nim napis: "normalni ludzie, tacy jak my". Albo
> > > szanowany Kirgiz konsumujący oko baranie. Albo przedstawiciel jakiegoś
> > > innego narodu wyżerający mózg z przekrojonej czaszki żywej małpy.
Napis
> > ten
> > > sam. Wszystko to prawda, a jaki oddźwięk miałaby taka kampania! Ech,
> > trzeba
> > > by namówić środowiska imigracyjne do jej sfinansowania.
> >
> > ALE PLAKAT NIE BEDZIE POKAZYWAŁ 2 FACETÓW W ŁÓZKU TYLKO 2 FACETÓW
> > TRZYMAJĄCYCH SIE ZA RĘCE JEST RÓZNICA??
>
> Ale PRZECIEŻ NIE PISZĘ O FACETACH W ŁÓŻKU TYLKO O FACETACH JEDZĄCYCH MÓZG
> MAŁPY. JEST RÓŻNICA??
>
> boniedydy
Chodzi o to, że i w jednym i w drugim przypadku cel kampanii jest głęboko
ludzki, ale efekt (i przyjęcie społeczne) niekoniecznie musi być zgodny z
zamierzeniem.
boniedydy
|