Porada

1. Data: 2002-08-21 05:19:30

Temat: Porada
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jubilat będzie obchodził równą 50 a reszta towarzystwa w granicach 44-50
lat. To co długa czarna?

1. Data: 2002-08-21 07:07:09

Temat: Re: Porada
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Aug 2002, Anna wrote:

> Jubilat będzie obchodził równą 50 a reszta towarzystwa w granicach 44-50
> lat. To co długa czarna?

Skoro tak bardzo masz na to ochotę to ją załóż. Ja bym tego nie robił,
ale:
- nie jestem kobietą,
- nie jestem w tym wieku.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-08-21 07:16:29

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał(a) w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0208210906310.1354-100000@joanna.
jfedor.org:

> To co długa czarna?
> Skoro tak bardzo masz na to ochotę to ją załóż. Ja bym tego nie robił

Chyba, ze "długa czarna" będzie skarpetą. :-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-21 07:18:47

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> Jubilat będzie obchodził równą 50 a reszta towarzystwa w granicach 44-50
> lat. To co długa czarna?

Nawet jeżeli jesteś młodsza,
to tym bardziej będzie to wyglądało idiotycznie.

Ubierz się elegancko, ale młodzieżowo.
Już pisałam, nie zastanawiaj się nad tym, co inni na to powiedzą,
To TY masz czuć się komfortowo,
a widzę że wciąż masz poważne wątpliwości, co do tej sukni.

Gdyby ich nie było, nie zadawałabyś takich pytań
na grupie, ubrałabyś się w tę suknię i po bólu ;)

--
GABi

1. Data: 2002-08-21 08:58:20

Temat: Odp: Porada
Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna
> Jubilat będzie obchodził równą 50 a reszta towarzystwa w granicach
44-50
> lat. To co długa czarna?

Hmm... Pewnie wszystkie kobitki dojdą do jedynie słusznego wniosku, że
czarna jest najlepsza i bedzięcie wyglądali jak na stypie, a nie jak
na przyjęciu urodzinowym.
Gdziekolwiek się nie pójdzie widzi się same, za przeproszeniem,
wrony...
Powtarzam jeszcze raz, jest lato, ciepło, charakter spotkania radosny,
więc podkreśl to ubiorem...
Jeśli już musisz te czarna kiecke bo innej nie masz lub nie chcesz
inwestować, a charakts sukni na to pozwala, to weź ze sobą choć
wzorzysty, szyfonowy szal albo co...
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-08-21 09:03:12

Temat: Re: Odp: Porada
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Sth <s...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Gdziekolwiek się nie pójdzie widzi się same, za przeproszeniem,
> wrony...

Sczególnie na sabatach. ;-)

--
http://www.iskcon.pl/ [ISKCON]

1. Data: 2002-08-21 09:13:41

Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sth naskrobał(a)

Jeśli już musisz te czarna kiecke bo innej nie masz lub nie chcesz
> inwestować, a charakts sukni na to pozwala, to weź ze sobą choć
> wzorzysty, szyfonowy szal albo co...

no własnie, to może być dobre rozwiązanie jak już uparcie przystajesz przy
tej czarnej. Z jakimś wesołym dodatkiem nie będzie wyglądała ponuro, a
również będzie elegancka.
Ja kiedyś długą wąską czarną na ramiączka skróciłam do długości nieco za
kolano (długa już mnie nudziła) a dekolt i dół sukienki (rozcięcie na jednym
z boków) obszyłam delikatną srebrną taśmo-koronką (że to w ten sposób ujmę).
I juz nie jest cała czarna, a naprawdę interesująca :-) i szałowa - a dla
niewtajemniczonych: "nową kieckę sobie kupiła" hi, hi :-)
I do tego pasuje na różne okazje: i te eleganckie i te nieco mniej.
Grunt to pofantazjować nieco na temat ubioru :-)

Niesia
mama Grzesia
żona Sqrczaka

Porada