Porady przez internet???

31. Data: 2003-08-21 20:07:44

Temat: Odp: Porady przez internet???
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SzM <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bi0lfc$1b4$...@s...man.poznan.pl...
> Żaden szanujący się i mający odrobinę rozumu lekarz nie postawi
rozpoznania
> i zaleceń leczniczych bez osobistego i bezpośredniego zbadania chorego.
> Innego postępowania póki co zabrania zresztą prawo!

Niestety nie jest to do konca prawdą. Zdarza się, ze lekarz tak czyni, a
pacjent by to udowodnić miałby do pokonania niezłą scieżkę.

nie chodzą do lekarza a jakakolwiek porada, nawet przez internet, jest

Niestety zasiegnięcie dodatkowej porady, potwierdzającej podaną przez
lekarza powoduje "obrazę" podważenie wiarygodności stawiającego diagnozę Z
obawy przed taką reakcją (spotkalam się nawet z odmową dalszego leczenia)
ludzie szukaja potwierdzenia w necie. W wielu krajach zachodnich jest to
naturalne. Każdy jest omylny i może popełnic błąd w sztuce. Gaba (nie
lekarz, tylko analityk med. z wieloletnim stazem )

32. Data: 2003-08-21 23:33:15

Temat: Re: Porady przez internet???
Od: "Adam Zafirlukast AM" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadam dla wyjasnienia!
Tomasz Nowicki i Adam Marzec to dwie rózne osoby ale korzystajace z jednego
konta, dlatego sie podpisujemy imieniem i nazwiskiem ;)
Adam Marzec
z...@w...pl
PS zafirlukast to moje konto a nie Tomasza ;)

33. Data: 2003-08-22 08:17:15

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiadam dla wyjasnienia!

aha, cos juz sie rozjasnilo :)