Poszukuję informacji nt. przedawkowania...

1. Data: 2001-12-17 12:40:19

Temat: Poszukuję informacji nt. przedawkowania...
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję informacji nt. przedawkowania leków p-lękowych, w szczególności
Oxazepamu. Chodzi o określenie wysokości dawki stanowiącej zagrożenie dla
życia. Będę bardz wdzięczny za informacje.
Adam.

2. Data: 2001-12-17 17:06:18

Temat: Re: Poszukuję informacji nt. przedawkowania...
Od: "Margoska Lazowska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Oxazepamu. Chodzi o określenie wysokości dawki stanowiącej
zagrożenie dla
| życia. Będę bardz wdzięczny za informacje.

Mam nadzieje, ze nie w celach samobojczych...
W przypadku Oxazepamu (za Pharmindexem www.esculap.pl):
Dawkowanie
Zaleca się stosowanie minimalnej skutecznej dawki. Dorośli:
początkowo małe dawki 5-10 mg 2-3 razy dziennie, następnie
dawki podnosi się stopniowo do dawki optymalnej;
ambulatoryjne w ilości: 30-50 mg/dobę, w leczeniu
szpitalnym: do 100 mg w 3-4 dawkach. U pacjentów w podeszłym
wieku stosuje się dawki mniejsze: początkowo 10 mg 3 razy
dziennie, ewentualnie zwiększa się stopniowo dawkę do
maksimum 15 mg 3-4 razy dziennie. Leczenie przeprowadzać nie
dłużej niż przez kilka tygodni. Leku nie odstawiać nagle.
Uwaga. W trakcie długotrwałego leczenia należy okresowo
kontrolować obraz krwi i czynność wątroby. Podczas zażywania
leku nie należy prowadzić pojazdów, obsługiwać urządzeń
mechanicznych w ruchu, pić alkoholu.

Przekraczanie dawki maksymalnej (w tym przypadku 100 mg/24
h) zawsze moze byc niebezpieczne

3. Data: 2001-12-17 17:55:22

Temat: Odp: Poszukuję informacji nt. przedawkowania...
Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Mam nadzieje, ze nie w celach samobojczych...

W celach samobójczych wystarczy zajrzeć do pierwszego lepszego
podręcznika ze stosownej dziedziny nauki...
Swoją drogą, ciekawe, jak się oznacza dawkę śmiertelną dla
człowieka? Bo chyba nie eksperymentalnie? ;) Na podstawie danych
dotyczących zatruć przypadkowych?

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

4. Data: 2001-12-17 20:07:49

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co słyszałem to pochodne benzodiazepin raczej nie nadają się do
popełnienia samobójstwa.

Wiekszość "udanych" prób powiodło się dlatego, .....że delikwent zadławił
się własnymi wymiocinami.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

5. Data: 2001-12-18 09:40:05

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Swoj? drog?, ciekawe, jak się oznacza dawkę ?mierteln? dla
>człowieka? Bo chyba nie eksperymentalnie? ;) Na podstawie danych

Raczej na podstawie badan na zwierzetach...

pozdrawiam
Lukasz

6. Data: 2001-12-18 11:28:18

Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: > Swoj? drog?, ciekawe, jak się oznacza dawkę ?mierteln? dla
: >człowieka? Bo chyba nie eksperymentalnie? ;) Na podstawie danych
: >dotycz?cych zatruć przypadkowych?
:
: Raczej na podstawie badan na zwierzetach...

Hmmm. Ale z tego co pamiętam , zwierzęta niekoniecznie muszą reagować
na trucizny tak samo, jak ludzie...

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

7. Data: 2001-12-19 02:13:28

Od: "Margoska Lazowska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| :
| : Raczej na podstawie badan na zwierzetach...
|
| Hmmm. Ale z tego co pamiętam , zwierzęta niekoniecznie

Dlatego dobiera sie takie o zblizonej fizjologii - np wiele
lekow skornych bada sie na kotach (Polfa Warszawa kiedys
skupowala - horror)

8. Data: 2001-12-19 06:28:26

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margoska Lazowska <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9vot63$mb3$...@n...onet.pl...

> Dlatego dobiera sie takie o zblizonej fizjologii - np wiele
> lekow skornych bada sie na kotach

kroliki to podstawa ;)

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

9. Data: 2001-12-20 16:55:38

Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Tia. Na ludziach nie można, na zwierzętach też nie za dobrze...
jaki byłby idealny sposób badania leków?

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

10. Data: 2001-12-21 09:34:27

Od: "Margoska Lazowska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na tkankowych modelach in vitro?
To tez nic nie zalatwi...

Objawy - przyjmowania narkotyków, a chorobowe - POMOC potrzebna
Gaz N2O - Jak zmówić?
Wystarczy tyle?
Pytanie - oznaczanie terminu ważności
Sir. Pini vel Tussipini