Wystarczy tyle?

1. Data: 2001-12-13 15:04:46

Temat: Wystarczy tyle?
Od: "st" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

jaka jest najlepsza dawka Thioridazin 25mg żeby szybko pożegnać się z życiem?
Wystarczy 40 sztuk? czy popić to jeszcze alkoholem.Chciałbym wreszcie raz coś
zrobić porządnie

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

2. Data: 2001-12-17 17:09:22

Temat: Re: Wystarczy tyle?
Od: "Margoska Lazowska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nalezaloby zalozyc jakiegos filtra przeciwko takim
pytaczom?
W koncu to lista *sci* - niech samogbojcy zrobia sobie
wlasna!!!

3. Data: 2001-12-17 17:51:55

Temat: Odp: Wystarczy tyle?
Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margoska Lazowska <m...@p...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9vl8jj$bqs$...@n...onet.pl...
:
:
: Nie nalezaloby zalozyc jakiegos filtra przeciwko takim
: pytaczom?

Fakt. Tak często tutaj pisują...

: W koncu to lista *sci* - niech samogbojcy zrobia sobie
: wlasna!!!

Już sobie zrobili. Nawet kilka, z tego co pamiętam. ;)

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

4. Data: 2001-12-18 02:51:00

Od: Łukasz Kirzyński <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> : W koncu to lista *sci* - niech samogbojcy zrobia sobie
> : wlasna!!!
>
> Już sobie zrobili. Nawet kilka, z tego co pamiętam. ;)

Ludzka glupota nie zna granic ;)

Luca

5. Data: 2001-12-23 00:18:30

Od: "Quasim" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Łukasz Kirzyński"

> Ludzka glupota nie zna granic ;)
>
> Luca

Nazywanie skłonności samobójczych głupotą to chyba nieporozumienie.
Ja w tym nic śmiesznego nie widzę.

Quasim

6. Data: 2001-12-23 13:36:55

Temat: samobójstwo
Od: "Iluzja" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Quasim <q...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał...

: Nazywanie skłonności samobójczych głupotą to chyba nieporozumienie.

Moim zdaniem to zależy od motywów podejmowania takich decyzji. Co
nie zmienia faktu, że według mnie w _większości_ przypadków
samobójstwo _jest_ głupotą. Względnie tchórzostwem. Albo jakąś dziwną
metodą zwrócenia na siebie uwagi. Ale ja nie jestem lekarzem,
socjologiem ani psychologiem, więc pewnie się nie znam.

: Ja w tym nic śmiesznego nie widzę.

Nie wydaje mi się, by ktoś to uważał za śmieszne. Ale powiedz, co
Twoim zdaniem należy odpowiedzieć osobie, która zadaje pytania typu:
ile połknąć tabletek czegośtam, żeby się zabić? To jest
pl.sci.farmacja, a nie pl.soc.dekadentyzm, więc raczej nikt nie
odpowie: 'Powieś się, będzie prościej'. Podać liczbę tych tabletek w
ramach udzielana rzetelnej odpowiedzi na pytanie? (Inna sprawa, że
cały wybór metod trucia się, łącznie z potrzebnymi ilościami, można
bez trudu znaleźć - ale nie napiszę, gdzie, bo a nuż ktoś spróbowałby
skorzystać.) Jeśli ktoś naprawdę chce się zabić to i tak to zrobi -
bez zadawania pytań na grupach dyskusyjnych. A jeśli ktoś robi sobie
żarty albo pyta, bo szuka zainteresowania - przykro mi, ale ja nie
jestem psychologiem i nie będę nikomu tłumaczyć, że nie warto. Nawet,
gdybym chciała, to nie umiem.

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

7. Data: 2001-12-24 00:30:22

Temat: Re: samobójstwo
Od: "Quasim" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zmienia faktu, że według mnie w _większości_ przypadków
> samobójstwo _jest_ głupotą. Względnie tchórzostwem. Albo jakąś dziwną

Nie mogę się zgodzić z nazywaniem tego głupotą czy tchórzostwem.
Jest to zazwyczaj konsekwencja depresji. Niestety nikt nie jest w stanie
zrozumieć niedoszłego samobójcy jeżeli tego sam nie przeszedł. A brak
zrozumienia tylko pogarsza sytuację.
Sprawa jest mimo wszystko bardzo poważna i nie można jej bagatelizować.

> Jeśli ktoś naprawdę chce się zabić to i tak to zrobi - bez zadawania pytań
> na grupach dyskusyjnych.

Zabić się nie jest tak łatwo jak się wszystkim się wydaje, a internet jest
prostym źródłem informacji.
Odwiedziłem kiedyś grupę o samobójstwach i przeraziła mnie ilość ludzi ją
odwiedzających i treść wymienianych informacji.
Pamiętaj że ludzie chcący się zabić, prawie tak samo się boją śmierci jak
każdy z nas.

> Nie wydaje mi się, by ktoś to uważał za śmieszne. Ale powiedz, co
> Twoim zdaniem należy odpowiedzieć osobie, która zadaje pytania typu:
> ile połknąć tabletek czegośtam, żeby się zabić?

Ponieważ jest to grupa .sci i na pewno takie newsy będą się wielokrotnie
powtarzać proponuję w odpowiedzi zawsze pisać www.ipolska.pl/pomoc
i nie dopisywać więcej komentarzy.
Jeżeli będzie chciał pomocy to ją tam otrzyma, ale na pewno nie u nas.

Quasim

8. Data: 2001-12-24 12:07:23

Temat: Odp: samobójstwo
Od: "Iluzja" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Quasim <q...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał...

: Nie mogę się zgodzić z nazywaniem tego głupotą czy tchórzostwem.

Pewnie masz rację. Ale czasem trudno mi pomysleć o tym inaczej...

: Jest to zazwyczaj konsekwencja depresji.

Ale depresja zwykle się kończy, a nie prowadzi do samobójstwa. Są
inne metody na wyjście z 'dołka'.

: Sprawa jest mimo wszystko bardzo poważna i nie można jej
bagatelizować.

Więc co z nią zrobić?

: Zabić się nie jest tak łatwo jak się wszystkim się wydaje, a
internet jest
: prostym źródłem informacji.

Aż za prostym, niestety. :(

Ale chyba się zrobiło jakoś nie-farmaceutycznie... ;)

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

9. Data: 2001-12-25 00:17:24

Od: "Quasim" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iluzja":
> Ale depresja zwykle się kończy, a nie prowadzi do samobójstwa. Są
> inne metody na wyjście z 'dołka'.

Niestety dla wielu depresja jest jak alkoholizm, można przestać pić ale
alkoholikiem jest się do końca życia.

Quasim

10. Data: 2001-12-25 02:52:24

Od: "st" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>Niestety dla wielu depresja jest jak alkoholizm, można przestać pić ale
>alkoholikiem jest się do końca życia.

Tu bym się nie zgodził,nie wypaliłem w zyciu żadnego papierosa a alkohol
powoduje u mnie odruch wymiotny.Narkotyków też nigdy nie widziałem,ludzi
uzaleznionych kompletnie nie rozumię.
Gdybym chciał popełnić samobójstwo nie musiałbym się pytać bo tabletek mam
tyle że mógłbym tym otruć słonia
Zawsze pozostaje taka niepewność że lepiej tego nie robić bo może się coś
zmieni,odwagę też trzeba mieć chociaż czasami jest to honorowe rozwiązanie.
Być może nigdy tego nie zrobię bo nie mam odwagi,kiedyś miałem ciężką depresje
a na dodatek miałem dostęp do karabinu z ostrymi nabojami
Co powiedzielibyście osobie której znajomy popełnił samobójstwo a ta osoba
dalej jest ślepa i nie widzi że inny znajomy(ja)ma poważne problemy?

a prowadzę biznes,nie mogę powiedzieć "pomóż mi bo nie wiem co ze mną będzie"

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

Pytanie - oznaczanie terminu ważności