Poszukuję informacji o leczeniu Lambliozy u dziecka

1. Data: 2001-11-24 12:57:13

Temat: Poszukuję informacji o leczeniu Lambliozy u dziecka
Od: "Mariusz K." <m...@r...kurier.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córka (6 lat) jest chora na lamblioze (pasożyty jelita). Ma objawy
alergiczne (testy alergiczne nie wykazują jakichkolwiek uczuleń) i
neurologiczne (obrzęk mózgu) moim zdaniem wynikające z zarażenia lamblią.
Poszukuję informacji o leczeniu lambliozy zarówno kontaktu z osobami, które
miały podobne problemy np. z dzieckiem.

Kontakt grzecznościowy na priva m...@f...onet.pl

Z góry dzięki
Marek M.

2. Data: 2001-11-26 22:36:22

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj sam kiedys w dziecinstwie mialem ten problem, ktory rozwiazal lek
THINDANAZOL (o ile nic nie pomylilem, podejrzewam ze obecnie sa jakies
nowsze srodki - czytaj b. toksyczne) - byly to o ile dobrze pamietam 2
opakowania. Najlepiej przestan karmic corke weglowodanami (lambioza wymaga
duzej ilosci weglowodanow) a przejdz na maslo i zoltka i sery a obejdzie sie
bez tego leku. Wszak ten lek to jakies paskudne chemikalia.Fakt choroba jest
b. uciazliwa - bardzo silne bole skurczowe(okresowo) brzucha.
Zycze powodzenia w leczeniu
tom

Użytkownik Mariusz K. <m...@r...kurier.lublin.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9to5e7$rh5$...@n...lublin.pl...

3. Data: 2001-11-28 20:30:05

Od: "mt" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^ToM^" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> b. uciazliwa - bardzo silne bole skurczowe(okresowo) brzucha.
bez leku, jak piszesz, chemikaliów, nie obejdzie sie.Moje dzieciaki
przechodziły to, sama dietka nie zabije lamblii...

jac

> Użytkownik Mariusz K. <m...@r...kurier.lublin.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:9to5e7$rh5$...@n...lublin.pl...
> które

dieta culrzycowa?
pytanie z endokrynologii: wkladka hormonalna (LNG) a karmnienie piersia
Re: Przeziębiony ząb?
Białaczka u dziecka
Kreatyna??????????