Praca a cera.

1. Data: 2003-03-06 11:16:50

Temat: Praca a cera.
Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kiedy zaczęłam pracować w wytwórni wódek :-) z moją cerą zaczęły się
dziać różne rzeczy. Przede wszystkim zrobiła się bardzo sucha, za sprawą
tego co wisi tam w powietrzu (spirytus).
Zaczęłam więc stosować maseczki i kremy nawilżające ( DAX-Minerały).
Na początku było wszystko ok. Teraz natomiast pojawiają się na mojej twarzy
krostki i nie mogę sobie dać z tym rady. Jedne sie zagoją to na ich miejsce
tworzą sie następne.
Co mogę z tym fantem zrobić?

1. Data: 2003-03-06 19:34:26

Temat: Odp: Praca a cera.
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to jakaś reakcja uczuleniowa?
Spróbuj pić wapno.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-06 19:41:35

Temat: Re: Praca a cera.
Od: "Infertus" <maciek@_spam_alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mogę z tym fantem zrobić?

Musisz pracowac z nalozona maseczką :)
W ten sposob stworzysz skorupe przez ktora nie bedzie mogl sie przedostawac
alhohol w postaci zgazowanej.
W ten sposob przyczynisz sie rowniez do budowy spoleczenstwa trzezwego,
wystraszeni klienci beda bali sie przychodzic :)

Cos co pachnie jak AJAX (wiem, glupia jestem)
Peeling enzymatyczny
platynowe włosy
wybielanie zabkow
St. Ives-maseczka z glinki mineralnej