Problemy z miesiaczka

1. Data: 2000-03-30 18:52:38

Temat: Problemy z miesiaczka
Od: "Salve18" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam 16 lat i od 3 miesiecy miesiaczkuje nieregularnie.
Za 1szym razem spoznila sie 2-3 dni, za drugim ponad tydzien, teraz tez juz
dwa dni jej nie ma.
Czy to normalne ?
Zaznaczam, ze co prawda od ponad pol roku jestem z chlopakiem, ale nie
mielismy jeszcze pelnego stosunku ( nie wiem jak to fachowo nazwac ;)), wiec
jest po prostu niemozliwe zebym zaszla w ciaze !
Moze to stres, moze nieregularne jedzenie, ostatnio troszke schudlam.
Prosze o powazne rady i odpowiedzi. ( nie chce robic testu ciazowego, bo
chyba nie mam po co)
Z gory dziekuje.
Nadja

2. Data: 2000-03-30 21:47:19

Temat: Odp: Problemy z miesiaczka
Od: "Woj" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Salve18 <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:WnNE4.17375$a...@n...tpnet.pl...

> [...]
wiec
> jest po prostu niemozliwe zebym zaszla w ciaze !

Teoretycznie normalny stosunek nie jest konieczny do zajścia w ciążę.
Wystarczy głęboki petting - można przenieść plemniki na skórze palców.
Plemniki są również w wydzielinie jaka pojawia się w cewce jeszcze przed
wytryskiem!!! ;-)
Woj

3. Data: 2000-03-30 21:52:42

Od: "Karolina" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

dam ci dobra rade]
nie odchudzaj sie
poltora roku temu schudlam 8 kg i nie mialam miesiaczk przez 5 miesiecy az w
koncu wybralam sie do ginekologa. I cale szczescie ze to zrobilam bo mogloby
sie skonczyc bezplodnascia.
Uwazaj na siebie.

4. Data: 2000-03-31 05:21:11

Temat: Re: Problemy z miesiaczka
Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Salve18 wrote:

> [...]
> Moze to stres, moze nieregularne jedzenie, ostatnio troszke schudlam.
> Prosze o powazne rady i odpowiedzi. ( nie chce robic testu ciazowego, bo

Dosyc normalne u mlodych dziewczat. Zwlaszcza tych, ktore sie
odchudzaja.
Zdrowko

Bleys

--
http://www.getpaid4.com?moringen

5. Data: 2000-03-31 06:56:47

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy głęboki petting - można przenieść plemniki na skórze palców.

Ja słyszałem, że zaciążyć można również od silnego wiatru.

--
Telewizja-schizowizja, otumania i ogłupia...
* piotr'ek * Volna Republika Olkusz *

6. Data: 2000-03-31 20:21:30

Od: "Darek" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja słyszałem, że zaciążyć można również od silnego wiatru.
Już kiedyś przyglądałem się dyskusji o dzieworództwie, teraz szykuje się nam
wiatropylność.
Powyższa teza ma sens tylko w przypadku istnienia wiatropylności u człowieka
i przy założeniu, że osobnik płci żeńskiej lata po ulicy bez majtek ;-)
--
f...@p...fm

LEP
alkoholizm
Szukam - Oprgramowanie do rejestracji wyników badań laboratoryjnych
Po górach
SOLIDARIDAD CON BRIAN