Po górach

1. Data: 2000-03-30 01:55:13

Temat: Po górach
Od: "Agnieszka Błońska" <a...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Przytrafiła mi się taka historia. Byłam w tym roku w górach, we Włoszech na
wys. ok.1400. Trasy do wys. 2300.
W 3 dniu pobytu dostałam wys. temperatury pon.39, nagle, bez wcześniejszych
dodatkowych objawów (ból gardła, kaszel).
Temperatura spadła dzięki środkom przeciwgorączkowym ale pozostały straszne
zawroty głowy, które nasiliły się popowrocie do domu (mieszkam nad morzem).
Do tego nudności i zatykanie w uszach. Nadmieniam,iż ciśnienie mam dobre.
Potem tzn po tygodniu zaczęły się silne bóle głowy (czoło, oczy) z uciskiem
na podniebienie i
nos i zatykanie w uszach.MAm wrażenie rozsadzania głowy
Laryngolog nie stwierdził błędnika ani zatok. Neurolog nie rozpoznała
objawów oponowych.
Czy ktoś może wie co to jest? Słyszałam,że jest taka choroba górska,może
ktoś wie więcej na ten temat
Proszę o poważne odpowiedzi.
Jest to dla mnie bardzo uciążliwe no i bolesne