Odp.algi

1. Data: 2000-03-29 13:58:36

Temat: Odp.algi
Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Szukam informacji o leczniczych wlasciwosciach alg japonskich.

wysypki i egzemy ( oklady), zapalenia pęcherza i schorzenia nerek,
schorzenia woreczka zolciowego. Wzmacniają ogólnie organizm. Takie
wiadomości dostałam od kolezanki, ale niedługo będe u mądrej
polsko-chinskiej pani doktor i wtedy poznam opinię specjalisty. Dam
znać.Stosuję kurację algami w mojej rodzinie. Ja mam astmę , syn alergik, a
mąż i córka żołądkowcy, więc za jakiś czas teorię wzmocnię własną
praktyką:))))
Beata

2. Data: 2000-04-25 08:33:00

Temat: Re: Odp.algi
Od: Maria Stawiarska <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Billip <b...@e...pl> wrote:
: .
:> Szukam informacji o leczniczych wlasciwosciach alg japonskich.
:>
[...]

Czy ma juz ktos jakies doswiadczenia z kuracji algami morskimi ?
A co na to "madra polsko-chinska pani doktor" ?

Bardzo prosze o opine, bo wlasnie stalam sie posiadaczka takich alg.

Marysia

Odp: japońskie kryształy
cysapryd (pytanie do kolegów - lekarzy)
oczekiwania i wymagania (3)