Odp: Prze(d)stawmy sie :-)

From: "didziak" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: Prze(d)stawmy sie :-)
Date: Wed, 2 Jan 2002 04:24:25 +0100

Użytkownik Sylwia Halizak <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisal
:
: No to skoro o zasadach wspominasz, może zaczął byś od siebie.
: Słyszałeś o czymś takim jak enter po 70 znakach?
: Fatalnie się czyta posty zajmujące całą szerokość ekranu.

Przepraszam... to sie juz wiecej nie powtorzy (jak to rzekl prawdziwy
Kiler do kom. Ryby po slynnym: "A na drugi raz niech pan mi nie
wchodzi na linie strzalu")
Moja wina, faktycznie. Poprawa juz nastapila, a ja kajam sie w
skrusze.

A nie wierzylem, jak mowili, ze w ktoryms okresie swego zycia kobieta
jest jak Ameryka Polnocna - niedoscigla u szczytu technologicznego
zaawansowania, a wciaz atrakcyjna :-)
(Siakos mi login na onecie sie skojarzyl :-))

Jeszcze raz dziekuje za zwrocenie uwagi. Naprawde powaznie, a...
zarty sa, zeby nie bylo nudno i moze troszke, zeby zabic moje wyrzuty
sumienia :-)

: Pozdrawiam noworocznie
Dziekuje i pozdrawiam w odwecie calorocznie :-)

didziak :-)