Przechowywanie warzyw

1. Data: 2001-06-04 11:03:54

Temat: Re: Przechowywanie warzyw
Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
: Jak mozna przechowywac warzywa takie jak rzodkiewa, salata w sytuacji,
: gdy w lodowce sie nie da (mrozi na kosc lodowa), a w mieszkaniu zbyt
: szybko wiedna? Mozna np. rzodkiewki jakos w piasku? A salate?

Moj patent na salate. Obrywam wszystkie liscie i myje. Wyrzucam lub spozywam
od razu :-)) te najbardziej zniszczone czy zblazowane. Otrzasam z wody (nie
musza byc suche). Klade liscie na kupke na talerzu. Przykrywam calosc miska
lub garnkiem (dotychczas uzywalam tylko metalowych nie wiem czy inne tez
spelnia swoje zadanie) i do lodowki. Salata co najmniej tydzien. rzodkeiwki
nie probowalam.

Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2001-06-04 11:21:46

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki nie doczytalam, ale mysle ze w chlodnym miejscu mozna tez i bez
lodowki. Tu chyba tak naprawde o parowanie chodzi :-)) Tylko wtedy musi
miska dosc szczelnie przylegac do talerza.
Justyna

1. Data: 2001-06-04 11:27:54

Temat: Odp: Przechowywanie warzyw
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

salata, rzodkiewka, szczypior, obmyte i wsadzone do plastikowego zamykanego
pojemnika moga leżeć nawet tydzień. oczywiście lekko wilgotne
kachna

Użytkownik "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> napisał w
wiadomości news:9ffq42$31ft$1@news2.ipartners.pl...

1. Data: 2001-06-04 11:52:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

w lazience??

Krysia

>Problme tego chlodnego miejsca - mieszkanie jest narozne i caly czas w
>sloncu. Stad problemy - inaczej mozna by polozyc gdzies w torebce na
>podlodze i juz.
>
>Pozdrawiam,
>robal.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-04 12:18:31

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Goworek wrote:

> [...] i do lodowki. Salata co najmniej tydzien. rzodkeiwki
> nie probowalam.

Dzieki za rade, ale bylo napisane, ze bez lodowki - moja ma zepsuta regulacje
temperatury i wobec tego wsio mrozi. Stad bylo moje pytanie.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2001-06-04 12:56:05

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-04 13:59:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

w lazience w rodzinnym domu we W-wiu na Biskupinie, w upalne lato
najfajniej bylo stac na bosaka w lazience...albo na klatce
schodowej...

Krysia

P.S. Nie mowiac juz o piwnicy ;))

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-04 14:02:39

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-05 06:45:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

rzuca mi sie na usta pytanie - GDZIE Ty mieszkasz na litosc
boska??

choc z drugiej strony znam jedno przepiekne mieszkanie w
kamienicy, ktora straszy z daleka! ;))

Krysia

>Tak, ale jesli lazienka nie ma nawet komina wentylacyjnego, to mozesz
>sobie wyobrazic, co sie tam dzieje (a juz szcegolnie po jakiejs kapieli,
>czy praniu) - za goraco.

>Odpada - szczury, pchly itp. Do tej piwnicy, to ja nawet roweru nie
>znosze, bo az obrzydzenie bierze.....
>
>Pozdrawiam,
>robal.

K.T. - starannie opakowana