Odp: Przedstawmy sie

From: "didziak" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: Przedstawmy sie
Date: Tue, 1 Jan 2002 20:47:31 +0100

Użytkownik Jolanta Pers <j...@u...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0k5aq$skk$...@n...tpi.pl...

: (...) walenie dziesiątek
: postów w wątku "Przedstawmy się" zawierających opis stanu rodzinnego
: aktualnych dyskutantów (określenie nieco na wyrost, jako że większość
: jeszcze żadnego głosu w dyskusji nie zabrała) jest zupełnie bez sensu, bo:
:
: a) generuje całkowicie zbędny ruch na łączach
: b) i tak nikt tego nie zapamięta
: c) czyjś stan rodzinny nie zawsze ma jakiekolwiek znaczenie dla dyskusji...
: d) ...a wielu ludzi to kompletnie nie obchodzi.

Brawo, zupelnie nie rozumiem tego watku, dlatego popieram mocno i stanowczo...
Popieram z calego serca - wartosc wypowiedzi wyjdzie w dyskusji i dwojka dzieci (czy
to mlodych, czy dorastajacych) nie jest na razie nikomu do szczescia potrzebna...
Wiadomo, ze mamusie lubia sie pociechami chwalic... ale (jak ktos juz zauwazyl - od
tego jest przede wszystkim psd) - na dodatek przedstawianie kotow? :-)) Ja rozumiem,
ze tez maja miejsce w rodzinie... ale mozna z tym na prv popedzic jak ktos
zafascynowany ;-) Jak powiem, ze w mojej rodzinie zawsze najmlodsze dziecko otwiera
kurnik i spytam, czy to stresuje kury, bo malego dziecka nie widac a slychac, to...
tez bede mial do tego prawo? :-)P
Mnie to na dobra sprawe pika, ale skoro mloda grupa, to jakies zasady ukuc trzeba, a
Panie - jak widze - maja niesamowite ciagotki do watkow OT :-) ot, takie mile
klachanka odstawiac :-)
Nic osobistego - po prostu trzymajmy sie tematu grupy, watku, dbajmy o sensownosc
naszych wypowiedzi i brak trybu IRC :-) Sadze, ze wszyscy na tym skorzystamy... no i
tnijmy na litosc, choc troche cytaty poprzednikow :-)

Jeszcze raz pelne uznanie dla poprzedniej wypowiedzi :-)

didziak :-)