Re: Przekaz podprogowy

1. Data: 2004-02-17 16:58:01

Temat: Re: Przekaz podprogowy
Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl> napisał w wiadomości
news:c0tgip$krb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Boguc <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dysku
> syjnych napisał:7...@n...onet.pl...
> nie
> tu.
>
> przecież to nie musi byś kontrastowe, mo że być np ma ły znaczek, logo, zl
> ogan KUP COCA-COLĘ i nie w momentach kiedy słonce swieci a ty puszczasz na
> czarno - wkomponuj przekaz w aktualny wątek filmu. Nie chodzi o jakiś
błys.

O! To widzę, że jednak spec ja listą jesteś! ;)
E.

1. Data: 2004-02-17 17:04:13

Temat: Odp: Przekaz podprogowy
Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTM <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:c0th79$nf9$...@n...news.tpi.pl...
> Użytkownik "fen" <f...@...pl> napisał w wiadomości

> komunikatem

> błys.
>
> O! To widzę, że jednak spec ja listą jesteś! ;)
> E.

O! Przekzay podprogowe - sprawa kontrowersyjna - działa czy nie dzia łą -
ilu ludzi tele wersji.

Ps. I na tym polegają błąd manipulowania wybranymi p. - gdyby to ktoś teraz
wywiesił na tablicy ogłoszeń nikt by nie wiedział o co chodzi!

1. Data: 2004-02-17 17:21:27

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

teraz
> wywiesił na tablicy ogłoszeń nikt by nie wiedział o co chodzi!

Nie mam ochoty niczego kupować w ciemno
po wejściach na stronę więc chyba nie działa... :)
Ale kto wie co tam w tych po_pupach jeszcze będzie ;)

E.

1. Data: 2004-02-17 20:45:10

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uderz w stół, a użytkownik "EvaTM" <e...@w...pl> się odezwie w wiadomości

> teraz
>
> Nie mam ochoty niczego kupować w ciemno
> po wejściach na stronę więc chyba nie działa... :)
> Ale kto wie co tam w tych po_pupach jeszcze będzie ;)
>
> E.

No, popupy kiedyś zamienią się na pupy-podobno niezły interes, a dalej to
już tylko trojany, dialery i zero siedemset..RanyBoskie! :) trza komputer
zabezpieczać :)

A co do podprogowych przekazów - to podobno przez próg nic się nie podaje,
tak mi godali na wsi. :)

Re: Przekaz podprogowy
RE: Znów jakiś syfek z Planetarium
Jak być bardziej interesującym dla ludzi?
zlamane serce
OX