Ptaszek Filip

1. Data: 2000-08-23 12:49:56

Temat: Ptaszek Filip
Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doszly mnie sluch ze obrazilem Filipa. Wiec pragne go na forum grupy
przeprosic za moje niewlasciwe zachowanie
Pozdrawiam Lech

--
Moria! Moria!~Moria! to moja toważyszka życia.
Dziórka w płacie czołowym robi cuda.

1. Data: 2000-08-23 19:21:18

Temat: Odp: Ptaszek Filip
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ;Kamasutra master; :

> Doszly mnie sluch ze obrazilem Filipa. Wiec pragne go na forum grupy
> przeprosic za moje niewlasciwe zachowanie

Stary, ja się nie obrażam !!
A już na pewno za coś takiego, jak Twoje teksty wcześniej. Zresztą, gdybyś
mnie obraził, to bym Ci wprost powiedział o tym.
Więc nie martw się, jest wszystko ok. Ja takie listy lubię, bo każdy tekst,
który niesie w sobie elementy złośliwości, ironii, mogące obrazić innych,
itd, są dla mnie wyzwaniem do sprawdzenia siebie. Być może dlatego lubię tak
prowokować i pewnie dlatego uchodzę za wariata :-)
Przynajmniej u niektórych.

Pisz dalej śmiało i wiedz o tym, że żadnymi "kurwami" i obelgami mnie nie
obrazisz - za to na pewno wtedy Ci odpiszę :-))

Filip

Re: KOCIETA
[Off topic]
Mam doła