Pytanie o Studium kosmetyczne

1. Data: 2002-09-22 17:59:26

Temat: Pytanie o Studium kosmetyczne
Od: "Anna Balt" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mieszkam w Częstochowie i planuję rozpocząć naukę w studium kosmetycznym.
Wiem o dwóch szkołach w Łodzi:

Prywatne Policealne Studium Kosmetyczne
ul. Kilińskiego 141
(dawna siedziba ul. Kopernika 62)

Policealne Studium Działalności Gospodarczej (technik usług kosmetycznych)
w Łódzkiej Korporacji Oświatowej
ul. Kopcińskiego 5/11 niedaleko Ronda Waryńskiego.

Proszę o informacje, które pomogłyby mi w wyborze jednej z tych szkół.
Mile widziane informacje na temat innych Studium kosmetycznych w rejonach Po
lski centralnej i południowej.

Pozdrawiam i dziękuję
Ania z Częstochowy

1. Data: 2002-09-25 21:41:14

Temat: Odp: Pytanie o Studium kosmetyczne
Od: "Zocha" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Balt <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aml2hc$a8d$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Proszę o informacje, które pomogłyby mi w wyborze jednej z tych szkół.
> Mile widziane informacje na temat innych Studium kosmetycznych w rejonach

A co można robić po takim studium, tzw. jaką prace podjąć??

Effaclar - pocieszcie - długie :))
Antypespirant
Optyk [lekko OT]
Zielone cienie