Pytanie oburecznosci

1. Data: 2000-01-11 17:33:42

Temat: Pytanie oburecznosci
Od: "Graciela" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy normalnie akceptacje lewo- oburecznosci sprawiaja ci klopoty!

Majac przed soba osobe taka przeszkadza Tobie !
Jestem ciekawa i chetna do porozmawiania na ten temat.

Bianka .

1. Data: 2000-01-11 19:25:19

Temat: Odp: Pytanie oburecznosci
Od: "Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewentualny problem moze byc dla tej osoby, raczej nie dla jej otoczenia

Marek
P.S. Jak trudno jest pokryc dobrego korzykarza ktory preferuje rzut lewa
reka (dobrzy sa obureczni).

1. Data: 2000-01-12 02:01:17

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

To ciekawy temat.
U mnie jest tak ze zawsze bylem i jestem praworeczny - dla jasnosci.
Jednak nie tak dawno odkrylem ze *niektore* czynnosci wykonuje 'odwrotnie' i
w niektorych testach wypadam jak osoba leworeczna.
Np kiedy robie zdjecia to czesciej 'odruchowo' - lewym okiem, albo na
lodowisku w dziecinstwie wygodniej bylo mi zawsze hamowac 'ostro' odwrotnie
niz wiekszosci osob.
Mimo to nikt mnie nie zmuszal np do pisania czy poslugiwania sie prawa
reka - jest to dla mnie naturalne.

O czym moze to swiadczyc?
Czy to oznacza 'duza' aktywnosc prawej polkuli mozgowej?

Pozdrawiam. :)
--
Czarek

1. Data: 2000-01-13 23:55:09

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy normalnie akceptacje lewo- oburecznosci sprawiaja ci klopoty!
>
> Majac przed soba osobe taka przeszkadza Tobie !
> Jestem ciekawa i chetna do porozmawiania na ten temat.
>
> Bianka .

Mnie to nie przeszkadza, ale wnerwia mnie gdy siedze z qmplem w lawce a ten
szturcha mnie swoim lewym lokciem przy pisaniu gdy siedze po jego lewej
stronie :-)

pozdrawiam
Zbirkos

___
Zbirkos Stowarzyszenie Mlodzi Demokraci
z...@t...pl w Gliwicach:
ICQ UIN: 34100062 http://www.smd.org.pl/gliwice
___

1. Data: 2000-01-14 22:10:37

Od: "Mirek Z..." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Czarek <c...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NfRe4.13451$X...@n...tpnet.pl...
> [...]
> [...]
> O czym moze to swiadczyc?
> Czy to oznacza 'duza' aktywnosc prawej polkuli mozgowej?

Witam...
Może czepiam się szczegółów, ale prawą częścią ciała 'steruje' lewa półkula
mózgowa i odwrotnie.

A tak bliżej tematu... mnie nigdy nie przeszkadzało, kiedy widziałem osobę
piszącą lewą ręką. Może dlatego, że nie zwracam na to w ogóle uwagi, ale dla
mnie nie jest to wcale ważne. Odwołując się do przykładu z życia mogę
powiedzieć, że dopiero niedawno zauważyłem, iż mój najlepszy kolega którego
znam ponad kilkanaście lat, jest leworęczny. Dodam tylko, że nie wywołało to
we mnie żadnego (ani pozytywnego, ani negatywnego) uczucia.

--
Pozdrówka
Mirek Z...

1. Data: 2000-01-16 05:20:03

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Mirek Z...:
: Może czepiam się szczegółów, ale prawą częścią ciała 'steruje' lewa
półkula
: mózgowa i odwrotnie.

Wlasnie! Jesli uwaznie przeczytasz poprzedni post to stanie sie dla Ciebie
oczywiste ze z tym m.in. bylo zwiazane moje pytanie ('rzucone w proznie'
jak sie okazuje tymczasem hiehie...). :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

stres, choroby psychiczne w szkole i po jej ukończeniu
Re: wewnętrzny niepokój
psychologia reklamy
RE: hustawkanastrojów
RE: hustawkanastrojów