stres, choroby psychiczne w szkole i po jej ukończeniu

1. Data: 2000-01-11 14:52:44

Temat: stres, choroby psychiczne w szkole i po jej ukończeniu
Od: "Marcin Nazaruk" <v...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam informacji na temat jaki procent ludzi, którzy ukończyli szkoły
średnie (licea, technika, szkoły zawodowe) ma problemy ze stresem lub swoją
psychiką. Jeśli wiecie gdzie są udostępniane takie informacje (www,
przychodnie, poradnie) cokolwiek. Prace badawcze (magisterskie i
licencjackie) - czy jest do tego dostęp.

Dzięki

A tak wogóle co o tym myślicie, bo mi wydaje się że będzie to duża liczba.

1. Data: 2000-01-12 11:37:21

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak wogóle co o tym myślicie, bo mi wydaje się że będzie to duża liczba.
No to ja naleze do takich osob :(
pa
spider.

Re: wewnętrzny niepokój