RadioMaryja i pranie muzgow..

1. Data: 2001-07-24 12:00:20

Temat: RadioMaryja i pranie muzgow..
Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dzisiaj rano slyszalem cos takiego w RM (niestety mam ta przyjemnosc
mieszkac z babcia, ktora 24h/dobe raczy mnie ta rozglosnia)...

Wiadomosci z dnia XXX, w dniu XX osobnik...
CZYTAJ (tu nazwa gazety, ktora babcia uwaza za wyznacznik)!
Wczoraj na ulicy XXX...
CZYTAJ (tu nazwa gazety)
Prawo (...)
CZYTAJ (tu nazwa gazety)
Rolnicy...
CZYTAJ (tu nazwa gazety)
(...)
CZYTAJ (tu nazwa gazety)

Trwalo to dobre 10min..
i moje pytanie.. czy to czasem nie jest lekkie pranie muzgu starszym osobom
?
Z mojego punktu widzenia to jest tak,ze jesli cos sie komus powtarza setki
razy (wystarczy 3 razy) to osobnik zapamietuje to dokladniej... (nie dotyczy
dzieci)

IMHO RM zrobilo czystke w swiadomosci mojej babuni i zaczelo sie dobierac do
mojej... CZYTAJ...CZYTAJ... ;)))

Pawel -PAPIK- Pomorski
E-MAIL : p...@i...net
WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp *
UIN: 48215626, GG: 70701

1. Data: 2001-07-24 12:11:26

Temat: Re: RadioMaryja i pranie muzgow..
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Czesc starszych osob kierujac sie niezrozumialym
'pedem do uswiecania sie', dokonuje przy tym mnostwa
nie calkiem zrozumialych lub najczesciej w ogole
nie zrozumialych 'figur'.
Sa to glownie kobiety.
Widziales kiedys jakas pielgrzymke czy procesje?
Ja widzialem z daleka: dla mnie to istne szalenstwo.

Czarek

1. Data: 2001-07-24 12:26:41

Od: maciej <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

cbnet wrote:

> Widziales kiedys jakas pielgrzymke czy procesje?
> Ja widzialem z daleka: dla mnie to istne szalenstwo.

A mudżachedini ? "Święta wojna" u muzułman ?
Każda religia graniczy chyba z szaleństwem :-)

o- maciej
/ )
^^

1. Data: 2001-07-24 12:29:30

Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jul 2001 14:11:26 +0200, cbnet napisał/napisała:
> [...]
>Sa to glownie kobiety.
>Widziales kiedys jakas pielgrzymke czy procesje?
>Ja widzialem z daleka: dla mnie to istne szalenstwo.

ja co rano ogladam cos takiego :
uchylone drzwi do babcinego pokoju (sa na wprost drzwi do lazienki, przez
korytarz), na wysokosci krzesla sa zawieszone babcine nogi... (widac stopy
bez kapci).. pierwszy raz jak to zobaczylem, to myslalem,ze babunia dostala
takiego oswiecenie, ze podczas modlitw lewituje...
Otworzylem wtedy drzwi i zobaczylem,ze babcia kleczy na krzesle wspierajac
sie na lokciach, ktore sa na oparciu :)

Ale treoche OT piszemy... Chodzilo mi o aspekt psychologiczny takiego
postepowania RM... Czym sie RM kieruje ? Brakiem sluchaczy i uciekaja sie do
sztuczek psychologicznych ?

1. Data: 2001-07-24 12:31:39

Temat: Odp: RadioMaryja i pranie muzgow..
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Papik tylko mnie denerwuje nie tematem: )
jak śmiesz napisać?
> razy (wystarczy 3 razy) to osobnik zapamietuje to dokladniej... (nie dotyczy
> dzieci)
co masz do chodzącego DNA?
pytam grzecznie nauczony przez grupę.

Gdzieś to wyczytał, muszę to wiedzieć
A babcia - na pewno jej wystarczy 3x?

Babcie są mądre! Już ukształtowane nie łatwo się poddają
manipulacji. Oczywiście jednak jak każdy się poddają.

A, ha poznaj mnie z nią : )
To Ci powiem czy dobrze ją oceniasz.

Pozdry
eTaCisko

1. Data: 2001-07-24 12:37:33

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Babcie są mądre! Już ukształtowane nie łatwo się poddają
> manipulacji. Oczywiście jednak jak każdy się poddają.

Gdyby byly madre to zwrocilyby uwage na ten nr konta bankowego
podawany chyba co 15 minut.
No ale coz.
Eva

1. Data: 2001-07-24 12:38:22

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet

> [...]
> Sa to glownie kobiety.
> Widziales kiedys jakas pielgrzymke czy procesje?
> Ja widzialem z daleka: dla mnie to istne szalenstwo.

też używasz "muzgu"?

Z daleka można oglądać mecz, koncert rockowy,
Techno też działa z daleka wystarczy usłyszeć rytm

A jeśli chodzi o bojaźń i strach, to przyglądnij się z bliska.
Wtedy usłyszysz zawodzenia i błagania o wnuki.
Chęć połączenia z bliskimi i wybłagiwaną radość dla ludzi.
Posłuchaj kiedyś, jak tyłek od kompa podniesiesz!

Pozdry coraz bardziej zblazowanego eKozdry

1. Data: 2001-07-24 12:39:46

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Posłuchaj kiedyś, jak tyłek od kompa podniesiesz!
>
> Pozdry coraz bardziej zblazowanego eKozdry

I tu masz racje.
Dlatego to tak latwo "wchodzi".
Z powodu samotnosci, opuszczenia i leku.
E.

1. Data: 2001-07-24 12:39:58

Temat: Re: Odp: RadioMaryja i pranie muzgow..
Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jul 2001 14:31:39 +0200, eTaTa - eChild napisał/napisała:
>co masz do chodzącego DNA?
>pytam grzecznie nauczony przez grupę.

Nic, sam jeszcze takim "chodzacym DNA" jestem ;)

>Gdzieś to wyczytał, muszę to wiedzieć
>A babcia - na pewno jej wystarczy 3x?

Daawno temu gdzies czytalem (jak sie efektywnie uczyc - czy jakos tak).

>Babcie są mądre! Już ukształtowane nie łatwo się poddają
>manipulacji. Oczywiście jednak jak każdy się poddają.

O tak, tylko te madre sa madre, ta nalezy do takich co to pospolicie zwane
sa choragiewkami.. :/
Nie uslyszalem od niej: "moim zdaniem", tylko "slyszalam,ze" lub "bo mnie to
mowili" .. brb..

>A, ha poznaj mnie z nią : )
>To Ci powiem czy dobrze ją oceniasz.

Wyslij jej maila :>> hehe zart.

1. Data: 2001-07-24 12:43:16

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva słuchając RM
martwi się

> Gdyby byly madre to zwrocilyby uwage na ten nr konta bankowego
> podawany chyba co 15 minut.
> No ale coz.
> Eva

No może są mądre tylko dokonują wyborów.
Rzygać mi się chce od wszelkiej charytatywności
mam tu w krakauerze wystarczająco dużo dowodów.
Tylko jak im pomóc to rozpoznać.
Przy stosunku 95/5 na korzyść oszustów?

eTaTa

Witajcie :))
pustka
Zadane pytanie o przyszłość nr.1
sprzedawca a akwizytor - na czym polega roznica?
kto moze poiwedzec cos o testach na wieczorowe studia?