g r i l o w a n i e ? -Odpowiedz

1. Data: 2000-03-01 16:08:09

Temat: g r i l o w a n i e ? -Odpowiedz
Od: p...@n...chok.kielce.pl (Robert Piotrowicz) szukaj wiadomości tego autora

Dorzuce kilka przepisów na marynaty:
Do wolowiny
1/4 szklanki oleju+1/4 szklanki+2 lyzki musztardy (najlepiej ostrej)+4 zgniecione
zabki czosnku+sol,pieprz
Do wieprzowiny
5 lyzek sosu sojowego+4 lyzki octu winnego+4 lyzki miodu plynnego+papryka,
imbir,troche oleju, sol, pieprz.
Do drobiu
4 lyzki oleju+2lyzki sosu sojowego+2 lyzki curry+2 lyzki lagodnej papryki+sol,
pieprz.
Do cieleciny
1/3 oleju+3 lyzki mocnego bulionu (z kostki np.)+2 lyzki ziol prowansalaskich.
Do ryb
Biale wino+sok z cytryny+olej+przypawa do ryb
Sa to oczywiscie jedne z wielu mozliwosci marynat. Mozna dodawac rozne inne rzeczy
jak np.
do kurczaka swiezy lub suszony rozmaryn, do jagniecia gorczyce.

Przepisow na rozne grilowane czesci zwierzat jest od cholery, ale najwazniejsze sa
chyba jednak marynaty i dipy. Wedlug mnie najlepiej wychodzi (i wchodzi)
Karkowka, schab, poledwica,
Udka i skrzydelka kurczat,
Biala kielbasa,
Rozne szaszlyki

Karkówka ostra
ok. 1 kg karkówki bez kosci,
pieprz,sol.
Marynata
3/4 szkl oleju,
4 lyzki ostrego keczupu,
4 lyzki przyprawy do zup w plynie
2 zabki czsnku,
2 lisci laurowe,
1/4 lyzeczki rozmarynu,
1/4 lyzeczki ostrej papryki.
Mieso pokroic na plastry do 2 cm grubosci, bardzo lekko rozbic lekkim tluczkiem,
posolic, popieprzyc. Zrobic marynate. Miesko do marynaty na min 24h. Piec i jesc.

Biala kielbasa w ostrym sosie
Sos do smarowania kielbasy w trakcie pieczenia
3/4 szkl keczupu,
4 zabki czosnku,
2 lyzki cayenne
2 lyzki sproszkowanej papryki,
1 lyzka oregano, tymianku, soli,
1/2 lyzeczki bialego i czarnego pieprzu.

To chyba tyle. Jezeli chcesz wiecej (np golonka, szaszlyki, ryby) daj znac.

eRPe
--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-04 14:47:41

Temat: Odp: g r i l o w a n i e ? -Odpowiedz
Od: "Gosia Kalinowska" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Piotrowicz <p...@n...chok.kielce.pl>

> To chyba tyle. Jezeli chcesz wiecej (np golonka, szaszlyki, ryby) daj
> [...]
Ja chce golonke.
Goska

1. Data: 2000-03-05 20:12:32

Temat: Re:Gosie
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>Ja chce golonke.
>Goska

Hej!

Wszystkie Gosie Internetowe!!! Ile nas tu jest?!

Gosia

1. Data: 2000-03-06 08:20:46

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej!
>
> Wszystkie Gosie Internetowe!!! Ile nas tu jest?!
>
> Gosia

A jak sie pszczoly ciesza, tyle uli :)))))))

1. Data: 2000-03-08 22:26:56

Temat: Odp: Re:Gosie
Od: "Gosia Kalinowska" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <g...@p...fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:s...@4...com..
.

> Hej!
>
> Wszystkie Gosie Internetowe!!! Ile nas tu jest?!
>
> Gosia
No ja to jedna,Ty druga.Gdzie reszta?
Pozdrawiam,
Goska