Odp: Recenzja spotkania Kraków 2001

1. Data: 2001-10-02 14:31:18

Temat: Odp: Recenzja spotkania Kraków 2001
Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka napisał(a

Jakie to jest teraz takie modne wyrazenie? Juz wiem - Jestem pod wrazeniem
calego sprawozdania Andrzeja.. Baardzo tresciwe, prawdziwe i widac tutaj
dobrze wykorzystany czas na spotkaniu... Nie myslales o pracy komentatora?
Naprawde baardzo sie nadajesz:)

>Chociaż młoda godzina (było coś koło 22), o której opuściła Alchemię z
>Podczytywaczem :) wskazywał na to, że mieszka gdzieś na jakimś odludziu a
>nie w Krakowie - no fakt Nowy Bieżanów to koniec świata ;)

Dementuje wszelkie pogloski jakoby Biezanow Nowy byl na koncu swiata:) Nie
dane mi bylo posiedziec z wami dluzej, ale bardzo sie ciesze ze zobaczylam w
koncu te wszystkie sympatyczne buzki w realu:)

>Nie pogadałem z Tobą Maju za dużo, bo byłem zbyt przestraszony - zawsze to
>sygnalizowałem, że jestem nieśmiały.
>A niesmiałości dodawał mi Twój Podczytywacz, bo jakbym coś powiedział nie
>tak to jeszcze bym dostał od niego w łeb :))))

Hmm... Musze Michalkowi uswiadomic jakie grozne wrazenie robi:)) Zapewniam
ze to tylko wrazenie i nie ma sie czego bac:) Zastanawia mnie jednak jeszcze
jedno - ja tez tak odstraszam??? Auuu! Przeciez nawet nie zaczelam sie
jeszcze zamieniac w wampira... Uups.. wydalo sie czemu musialam was opuscic
przed polnoca...

Alienkaa

--------
99% trafien. 1% rezerwy, zeby innym nie bylo przykro.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/

1. Data: 2001-10-02 20:42:04

Temat: Re: Recenzja spotkania Kraków 2001
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alienkaa"
> Nie myslales o pracy komentatora?
> Naprawde baardzo sie nadajesz:)

Nadaję?
A masz rację na wszystko nadaję w kółko :)

> Dementuje wszelkie pogloski jakoby Biezanow Nowy byl na koncu swiata:)

Bieżanów odludne okolice cztery domy dwie ulice :)
Po 22 godzinie nie dojedziesz tam bo asfalt zwijają :)))))

> Nie dane mi bylo posiedziec z wami dluzej...

Jaki z tego wniosek?
Albo dostałaś przedterminowe zwolnienie albo miałaś krótszy wyrok ;)

> ale bardzo sie ciesze ze zobaczylam w
> koncu te wszystkie sympatyczne...

Bo niesympatyczne buźki nie przyszły ;)
Np. taki Saulo - wolał grzać tyłek w domu :DDDD

> jedno - ja tez tak odstraszam???

No niektórzy mają uczulenie na pszczółki (Maja :) ) i na widok takowych
uciekają w popłochu :))))))))

--
Patrz jakie ładne śmieci Ci bramka dokleja :( - wysyłaj posty na grupę przez
serwer news.onet.pl

Re: KRAKOW - ZDJECIA
odp. Halo!Halo!
Girls itd - I znów ostrzegam:) - takie "coś" może zawierać wirusy
Kto tu powinien sie leczyc??? (troche dlugie to wyszlo...)
Re: Sarah Michelle-Gelar EXPOSED 65