Reumatoidalne zapalenie stawów

11. Data: 2003-03-10 17:05:23

Temat: Re: Reumatoidalne zapalenie stawów
Od: y...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

nie ma to jak odpowiedź na pytanie o opinie na temat tego ośrodka. 10 postów i
ani jednej opini, natomiast krytyka niewiedzy przychodzi z taką łatwością , że
hej. Nie jakieś rady (poza wyjątkami) tylko krytyka, no ale nie chcę w Was
podsycać złości, bo każdy potrafi się złościć ale nie każdy potrafi pomóc jak
się okazuje.

12. Data: 2003-03-10 17:57:18

Od: "yba" <y...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podsycać złości, bo każdy potrafi się złościć ale nie każdy potrafi pomóc

Instytut Reumatologii mieści się w Warszawie przy ulicy Spartańskiej 1.
--
y...@o...pl

13. Data: 2003-03-10 18:59:22

Od: y...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Instytut Reumatologii mieści się w Warszawie przy ulicy Spartańskiej 1.
> --
> y...@o...pl

dzięki, słyszałem też dziś dobrą opinię o jakimś ośrodku na ul.Olimpijskiej,
ale ktoś leczył się tam 3 lata temu, tak że nie wiem czy aktualne.

14. Data: 2003-03-12 19:53:15

Temat: Odp: Reumatoidalne zapalenie stawów
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
>Pewnie ten lekarz jest "niedopłacony" lekko to ujmując.

Takie sa skutki wypisywania przez pismakow bzdur o lekarzach, oraz ogolnej
glupoty naszego spoleczenstwa... W Polsce na medycynie znaja sie wszyscy,
oczywiscie wylaczajac lekarzy, bo ci sa 'niedoplaceni'.

Czasem chce sie wrzeszczec: a leczcie wy sie sami....

W.

15. Data: 2003-03-18 14:09:39

Od: "keramp" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lagodzeniu stalego stani zapalnego, uldze w bolu, probie zapobiegania
> przykurczom????? Etc...........etc........etc...........
> Proponuje zebys sobie troche poczytal zanim wydasz ostra opinie na temat
> lekarza prowadzacego.....

> ashley

Tak sie sklada ze tez jestem czynnym udzialowcem tej dupiatej choroby
juz od 15 lat i tak jakos sie dziwnie sklada ze w mej karierze chorowitka
widzialy me gnotki juz dosc lekarzy i pozwalam sobie na zabranie glosu .
Byli oni tacy i owacy ale powiem ze najwazniejsza jest poczatkowa faza i
choroby i leczenia . Pan panie Ashley broni lekarza a ja powiem panu ze
bywaja ( cale szczescie ze tylko ) rózni lekarze, bo w moim przypadku to
trafilem akurat na calkiem dupowata lekarke która leczyla mnie pierdolami
które malo mi pomagaly a stwierdzilbym nawet ze w wiekszym stopniu mi
wcale nie pomogla (np Arechin czy jakos tak )a wrecz przeciwnie o co
tylko to ja sam musialem sie upominac ale widac ze za maalo bylem uparty.
Bardziej sie nadawala do gadania o pogodzie i dupie maryni niz do leczenia
No skierowania na badania labolatoryjne to dawala mi bez problemu , dzis
nie zawsze dostaaje mimo tych naszych reform . Dookola tylko slyszaalem
jakies dziwne pocieszanie jaka to ta moja choroba malo skomplikowana i
lekka a kazdy choruje bardziej niz ja . Gdybym wtedy wiedzial tyle co
teraz to pewno bym teraz nie czekal na endoproteze a przechodzilem
moze mi pan wierzyc ze duzo lacznie z zalamaniami i glupimi pomyslami
typu : utne tego gnota w p.... i nie bedzie mnie wreszcie bolal , nie ma
juz ratunku chyba z bólu skoncze z soba a byl okres ze juz nie chodzilem
To jednak minelo i nauczylem sie jakos godzic to codzienne rozciaganie
i walki z samym soba . Pisze to nawet nie dlatego ze mi to akurat slina
na jezor przyniosla ale nawet tak dla samego siebie i nie tylko bo moze
ktos to przeczyta kto dopiero zaczyna swa walke i uswiadomi sobie ze
RZS to taka wredota której nie radze nawet swojemu wrogowi ( tak
kiedys sie wyrazil mój znajomy prawie ze ze szpitalnej sali ) i trza sie
za ta chorobe brac od poczatku ostro i zdecydowanie mimo to ze
wlasnie wtedy gdy sie nasila okres zaostrzenia najwiecej boli i malo jest
sie do bólu przyzwyczajonym ale jeszcze brak przykurczy i nie ma
jeszzce znieksztalcen kostnych i malo jest ubytków w tkankach lacznych .
A snia mi sie tacy lekarze jak w tym naszym odbielaczowym serialu i
mam nadzieje ze bywaja tacy nie tylko w filmie , bo kilku takich
spotkalem i chwala im za to ze tacy sa :-)
Lekarz w y d a j e mi sie ze tez jest czlowiekiem i tez popelnia
bledy aale powinien sie do nich jakos ustosunkowac i wyciagnac
odpowiednie wnioski aby ich wiecej nie popelniac . Dzis potocznie
twierdzi sie ze istnieje tzw biala mafia ale przecie sa i inne :-)
I byc moze tym co napisalem sciagne tu na siebie rózne wesole
i mniej wesole wypowiedzi ale juz jest tak dziwnie na tym naszym
padole ze wszystko nie musi sie podobac kazdemu .
Zdrówka
--
Wesoly rencista ze smutna renta
k...@i...pl

16. Data: 2003-03-19 15:26:58

Od: "Ashley" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Moja wypowiedz to byla jedna z moich pierwszych na tym forum i nie chcialam
wcale na kogos strasznie skakac. Po prostu zdziwila (i rozsmieszyla) mnie
postawa tego kogos, kto wypowiedzial sie, ze lekarz podaje jego matce
"jakies paskudztwo ze sterydow" (czy jakos tak sformuowane).
Jesli chodzi o mnie, to mi nie trzeba za bardzo tlumaczyc co to jest RZS,
poniewaz sama mialam rozpoznanie kilkanascie lat temu. Wiem co to znaczy
miec operowane stawy, brac MTX, cyklosporyne, etc, etc, etc i nie moc
podniesc sie do pozycji siedzacej (u mnie RZS zaatakowal takze kregoslup
szyjna).

pozdrawiam,
ashley

PS Ashley to jest girl ;-)

jęczmień - pomocy
Bóle podbrzusza
okres po zakonczeniu brania tabletek antykoncepcyjnych
Bol jadra
POMOC OFIERZE MOLESTOWANIA SEKSULANEGO W DZIECIŃSTWIE