Rozjasnianie odrostow-bezpieczne ?

1. Data: 2003-02-18 00:09:06

Temat: Rozjasnianie odrostow-bezpieczne ?
Od: "Asa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,mam male pytanko odnosnie rozjasniania odrostow . Jakis czas temu
rozjasnialam wlosy ,teraz juz sa odrosty -chciala bym je rozjasnic ale czy
stare wlosy nie odpadna:) Jakiej farby uzyc ,czy jest to bezpieczne ,jak
nakladac farbe ?
Z gory dzieki za oodpowiedz
Pozdrawiam
Asa

1. Data: 2003-02-20 00:09:08

Temat: Odp: Rozjasnianie odrostow-bezpieczne ?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asa <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2rtkb$jka$...@a...dialog.net.pl...
> Witam ,mam male pytanko odnosnie rozjasniania odrostow . Jakis czas temu
> rozjasnialam wlosy ,teraz juz sa odrosty -chciala bym je rozjasnic ale
czy
> stare wlosy nie odpadna:)

Włosy nie odpadną, chyba, że uzyjesz jakiejś podłej gatunkowo farby.

>Jakiej farby uzyc?

Najlepiej takiej, którą poprzednio farbowałaś włosy

>czy jest to bezpieczne?
gwarantuje, że nie wybuchnie

>,jak nakladac farbe ?

zgodnie z instrukcją, ale gdyby się gdzieś zapodziała, to:
1. najpierw na odrosty, dokładnie położyć i zaczekać w ok. 20 minut (to
zależy jaki masz naturalny kolor włosów)
2. położyć na resztę włosów i zaczekać jeszcze 10 minut
3. po upływie tego czasu zwilżyć wodą, delikatnie przemazać, odczekać minutę
i spłukać obficie wodą
4. nałozyć odżywkę
Pozdrawiam
Kasia

[Spam] Solaria domowe do opalania
uczulenie na farbe do wlosow
Coś skutecznego i Kados
[market] Garsc informacji o nowych produktach THALGO
[ot i prywata] Do dziewczyn z 3m