Rozne takie tam....

21. Data: 2000-05-26 07:00:55

Temat: Odp: Rozne takie tam....
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

:-) Nie, po pokroju kwiatow nie rozpoznasz rozy. Dorota (chyba Dorota o tym
pisala) ma racje, jesli teraz dopiero wsadziles, to na razie czekaj, jesli
jednak wsadziles rok temu, to powinna miec juz spore przyrosty.
Sprobuj reklamowac we Florpaku. Bez pudelka bedzie trudno, ale moze da rade.
--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

22. Data: 2000-05-26 07:00:57

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W Bialowiezy wklada sie te trawe miedzy siwezo wyprane i wysuszone rzeczy.
Ponoc zapach jest wtedy niesamowity.

23. Data: 2000-05-26 07:32:10

Temat: Re: Rozne takie tam....
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, reklamowac nie bede bo ladne ma kwiaty. Nastepnym razem bede
poprostu uwazniejszy :-))
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:HipX4.33779$z...@n...tpnet.pl...

24. Data: 2000-05-28 16:11:36

Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Czesc Wszystkim!
> Drugie pytanie, czy ktos widzial na terenie Wa-wy nasiona, siewki badz
kepy
> trawy Zubrowki w sprzedazy? Jesli ktos lubi Zubrowke (bezalkoholowa :-) to
> polecam uzyc tej trawki (sucha kupilem w okolicach bialowieskiego PN), ale
> chcialbym sam sobie wyhodowac.
> pozdrowka
> Jarek

jestem szczęśliwą posiadaczka ;) sąsiadki, która z żóbrówki ma "trawniczek"
3x3m :) pachnie mi toto przez plot tak, ze samym zapachem można się upoić :)
. niestety nieostozny praktykant ściągnięty ostatnio ze szkoły ogrodniczej
(sic!) na koszenie trawnika wycharatal owo cudo na "trawniczek angielski" i
jeszcze skomentował, ze czemu kobieta czekała aż tak jej zarosło :(((.
póki co mam zapasy suszonej żubrówki na lata :)) a w szafie pachnie
oblednie. jeśli będzie możliwość to wykopie i przęśle kilka kępek
zainteresowanym (instruktaż powyższego prosze)
bezpromilowe pozdrowienia od żubrów :) dominika

25. Data: 2000-05-29 08:42:13

Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kianit <k...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych > >
oblednie. jeśli będzie możliwość to wykopie i przęśle kilka kępek
> zainteresowanym (instruktaż powyższego prosze)

Jestem zainteresowany... a nawet bardzo.
Niestety nie mam doświadczenia w przesyłaniu roślin pocztą, ale myślę, że
jakby małej kępce owinąć folią i gumką recepturką korzonki (z pozostawioną,
lekko wilgotną ziemią), to spokojnie dojedzie w grubej kopercie.

Marek Bujas
Szczegóły proponuję ustalić na priva:
m...@w...pl

--