Różnica wieku

1. Data: 2001-07-23 11:31:00

Temat: Różnica wieku
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się od jakiegos czasu zastanawiam jakie mogą być kosekwencje dużej (13lat)
różnicy wieku między partnerami. Tzn on ma 41 lat a ja 28 i mówiąc szczerze nie
widzę żadnych ewentualnych problemów, które mogłyby się pojawić. Może znajdzie
się ktoś z podobnym doświadczeniem?
Pozdrawiam
T.

1. Data: 2001-07-23 11:49:41

Temat: Re: Różnica wieku
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

tamarindo:
> ... jakie mogą być kosekwencje dużej (13lat) różnicy
> wieku między partnerami....

Co prawda nie uwazam ze to bardzo duza roznica,
ale tez bym chetnie poznal opinie w tej sprawie. :)

Prywatnie uwazam (po ok 1,5 rocznej praktyce) ze nie ma
problemu, ale pewnie dlatego ze niejako 'chce i musze'. :)))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-07-23 12:10:18

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szczerze nie
> widzę żadnych ewentualnych problemów, które mogłyby się pojawić. Może

Trzynaście nie jest szczęśliwą liczbą. Warto udać sie do wróżki. :))

Pozdrawiam Robert

PS. Innych problemów nie znalazłem. Wydaje mi się że w tym wieku duża
różnica wikeu nie jest aż tak istotna.

1. Data: 2001-07-23 12:14:32

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szczerze nie
> widzę żadnych ewentualnych problemów, które mogłyby się pojawić. Może

Statystycznie.
Gdy ty bedziesz wchodzic w menopauze on moze juz nie zyc.

Sorry za pesymizm...

L.

1. Data: 2001-07-23 12:29:22

Temat: Odp: Różnica wieku
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet i tamarindo zastanawiają się

A ponieważ jestem właśnie w temacie to Wam coś sklecę.
Z góry sorki za literówki.

W temacie, bo właśnie czytam tą cholerną psychologię prenatalną
i w praktyce tej różnicy używam : )

Po pierwsze jest fajnie : ) Po przebrnięciu przez tzw. opinie publiczną
Pogodzeniu się teściów z tym faktem.
Oraz najbliższych przyjaciół strony młodszej. Bo ze strony starszej
więcej wyrozumienia : )
Wszystko gra.
Źle to napisałem, powinienem zaznaczyć. Kobieta młodsza - Facet starszy : )
Taki warunek pozwala zrozumieć dlaczego.
W cywilizacji wszystko jak zwykle można pokręcić. Opiszę więc lud dziki,
ale mądry. Lud ten wymyślił na swoje potrzeby takie zachowania. Młody osobnik
współżyje ze starszymi kobietami (oczywiście bez przesady) ale w celach
edukacji z jednej strony i zapewnienia emocji drugiej : )
Za to już w wieku późniejszym (ta różnica) żeni się z młodą kobietą, której
w pewnym wieku i tak nie dotrzyma kroku.
No ale ona przecież uczyć młodzież będzie : )
Choć wydaje się nam to śmieszne (obrazoburcze) ma to głęboki sens.
I tu wracamy do genetyki.
Celem życia z jej pkt widzenia jest przekazywanie kwasu DNA (świństwo nie?)
Młoda kobieta mogąc wybrać wśród dojrzałych mężczyzn ma większe szanse
nie pomylić się niż przy osobnikach młodych nie sprawdzonych.
Ponadto dochodzi tu jeszcze soc. ostatecznie łażące już po ziemi
DNA trzeba zabezpieczyć i wychować.
Oczywiście nie umniejszam, broń Panie z Góry, znaczenia młodych osobników.
Ale wśród nich trwa walka o przekazanie swojego genomu w sposób
nierozsądny i często nieskuteczny. co widać na obrazie naszej cywilizacji.
Głupotę powielamy jak króliki - to tak ad hoc.
Panie Wam powiedzą że chciałyby przeżyć Wielką miłość. To dla ich psychiki. Ok.
Ale jeśli spytasz kto je powinien zapłodnić, dowiesz się, że Szwarceneger z głową
Einsteina
i o wyglądzie kogoś tam (tu zdania są podzielone).
Przetrwanie - ponad wszystko!

Wracając do życia, ogólnie jest fajnie. zwłaszcza jak dziewczę skończyło 2dychy.
Już fiu bździu jest pilnowane przez rozsądek. Nie zanika : )

Jest pewne niebezpieczeństwo dla Pań. Jeśli ogarnięte swoimi sprawami zapomną,
co mężczyznę w nich kiedyś pociągało. Pociągnie go inna samica dbająca
o swoje DNA.

Pamiętajcie - to Walka!
Oczywiście żartuje - czasami : )
Ale mam takie zboczenie.

Pozdry
rozwinę pod-wątki na życzenie
eTaTa

Właśnie czytam o małpach, które z seksu uczyniły coś rewelacyjnego.
I nie mówię tu o seksie na drzewie ; ))

1. Data: 2001-07-23 12:43:07

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jest pewne niebezpieczeństwo dla Pań. Jeśli ogarnięte swoimi sprawami zapomną,
> co mężczyznę w nich kiedyś pociągało. Pociągnie go inna samica dbająca
> o swoje DNA.

E, tam.
Niektorzy wcale nie chca zapomniec co ich pociagalo.

> Pamiętajcie - to Walka!
> Oczywiście żartuje - czasami : )
> Ale mam takie zboczenie.

Nie wydaje Ci się, ze za bardzo przejales sie tymi malpami ;) ?
Fajnie by bylo, gdybysmy tak jak one nie dorobili do tego ideologii.
Ale dorobilismy. I co z nia teraz zrobic ?
A zapomniec sie nie da. I po co nam ona ? i skad sie wziela ?
A tam, ... wcale nie czekam, ze mi powiesz cos, co mnie zadowoli.
Tak sobie - nie widze w tym wszystkim sensu.
Juz kiedys pisalam, ze wolalabym byc szczesliwą blondynka.
E.

> Właśnie czytam o małpach, które z seksu uczyniły coś rewelacyjnego.
> I nie mówię tu o seksie na drzewie ; ))

Jak to fajnie przejac sie nowa-stara ieą ;-). Tez znam to uczucie.

1. Data: 2001-07-23 12:46:15

Od: "Csirke" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szczerze nie
> widzę żadnych ewentualnych problemów, które mogłyby się pojawić.

Szczęście przede wszystkim.

Ale miej świadomość, że może być niczym u mych sąsiadów. Ona jeszcze
pracuje, on już po dwóch wylewach praktycznie nie wychodzi z domu i wymaga
stałej opieki.

Sama ocen, czy masz tyle sily.

Csirke

1. Data: 2001-07-23 12:54:10

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczęście przede wszystkim.
>
> Ale miej świadomość, że może być niczym u mych sąsiadów. Ona jeszcze
> pracuje, on już po dwóch wylewach praktycznie nie wychodzi z domu i wymaga
> stałej opieki.

Ale to tak będzie gdzieś za 20lat dopiero? Eeeee, to co ja się będę
przejmowała ;)
T.

1. Data: 2001-07-23 13:01:43

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Pamiętajcie - to Walka!
> rozwinę pod-wątki na życzenie

No tak, ale masz jakies doswiadczenia w tym wzgledzie,
czy tak tylko 'teoretycznie' Sobie piszesz?

Masz w ogole co rozwijac? ;)
Jesli tak, to wal smialo. :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-07-23 13:02:51

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9jh62d$h0e$...@n...onet.pl, Csirke at c...@p...onet.pl wrote
on 07-23-01 14:46:

> [...]
>
> Ale miej świadomość, że może być niczym u mych sąsiadów. Ona jeszcze
> pracuje, on już po dwóch wylewach praktycznie nie wychodzi z domu i wymaga

Miedzy moimi rodzicami jest 16 lat. I wlasnie pojechali na Slowacje
powspinac sie troszeczke:) Co prawda ojciec po jednym wylewie, ale ani sladu
uposledzenia, swietna forma (lat 70). Czym starsi, tym sa lepsza para, w
kazdym razie ja coraz bardziej podziwiam. A ojcem byl fantastycznym, bo
wystarczajaco juz dojrzalym.

Inna para: kuzyn - 35 lat, zona 33 po wylewie na wozku, w ogole nie
wychodzi z domu, nie chce sie terapeutowac, generalnie marudzi. 5-letnie
dziecko ma coraz wieksze problemy z samoakceptacja i integracja z
rowiesnikami.
Ocen sam. Nie ma regul - zycie to zywiol dosc przypadkowych wydarzen.
Pozdr.
Joanna

mam tego dosc niestety!
szczęście
Propozycja eTaTy - Dzieciństwo, zrozum to!
&&&&&&&&
Odpowiadanie