Sadzenie drzewek

11. Data: 2003-06-11 02:46:44

Temat: Re: Sadzenie drzewek
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Horak" <y...@w...to.malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message
news:bc5md8$pjb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zaraz tu odpowiem. Ciagnika nie posiadam, jesli chodzi o zaoranie i
> bronowanie to chyba tez nie bardzo bo rosnie tam troche samosiejek i szkoda
> mi ich niszczyc tym bardziej ze sa one juz okolo dwu metrowe (mam nadzieje
> ze Roundup juz im nic nie zrobi ?).

Zrobi.

> Jesli chodzi o jedzyny i maliny to nie potrafie sie ich pozbyc :-)

Hoduj i jedz.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2003-06-11 03:21:14

Temat: Odp: Sadzenie drzewek
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Horak <y...@w...to.malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bc5md8$pjb$...@a...news.tpi.pl...

> Jesli chodzi o jedzyny i maliny to nie > potrafie sie ich pozbyc :-)
Wycinalem je regularnie ale te cholery chyba
> dzieki tym zabiegom jeszcze szybciej sie rozrastaja.

No przecież ostrzegałem, że to draństwo! Długa i ciężka walka Cię czeka. Ale
jestem z Tobą.
Pozdrawiam :-)
Janusz

13. Data: 2003-06-11 04:04:33

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> No przecież ostrzegałem, że to draństwo! Długa i ciężka walka Cię czeka. Ale
> jestem z Tobą.

Juz o 5:21 rano wstajesz i walczysz?

Pozdrowienia,
Michal

14. Data: 2003-06-11 06:55:29

Od: "Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>rosnie tam troche samosiejek i szkoda
> mi ich niszczyc tym bardziej ze sa one juz okolo dwu metrowe (mam nadzieje

Nalezy je podkrzesac kilka tygodni przed zabiegiem do wysokosci 0,5m.
Roundup wchlania sie tylko przez niezdrewniale czesci roslin (liscie, konce
pedow), wiec nic im wtedy nie zrobi.

>Jesli chodzi o jedzyny i maliny to nie
> potrafie sie ich pozbyc :-) Wycinalem je regularnie ale te cholery chyba
> dzieki tym zabiegom jeszcze szybciej sie rozrastaja.

Herbicydy sa tutaj najskuteczniejszym rozwiazaniem.

> niechcacy kilka domków mrówkom :-( Nawiasem mowiac ciekaw jestem jaka jest
> roznica w efektywnosci koszenia podkaszarka stihl za 2500zl a podkaszarka
> makity za 900?

O pilarkach Stihla mozemy porozmawiac, natomiast o kosach spalinowych mam
blade pojecie.

> Jak bedzie wygladala ta ziemia po jesiennym
> roundupie i zimie? teoretycznie to nic nie powinno na wiosne tam wyrosnac?

Chwasty uschna. Na wiosne mozliwe jest nieznaczne odbijanie jezyn i malin,
ktore mozna definitywnie zwalczyc w.w. srodkiem stosujac opryskiwacz z
oslona badz mazak.

> Czy te rosliny gniją czy usychają?

Dokladnie tak, tylko ze w odwrotnej kolejnosci

Pozdrawiam,
Piotr Zajączkowski

15. Data: 2003-06-11 07:25:11

Od: "Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dotad nikt nie dowiodl wyraznie niekorzystnego wplywu produktow rozkladu
soli glyfosatu na srodowisko glebowe.

Pozdrawiam,
Piotr Zajączkowski

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do