Skalnik - służbowe polecenie od żony.

41. Data: 2000-03-31 16:25:58

Temat: Re: Skalniak ...
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Na poczatku interweniowalem u K.M.M ale to nic nie pomoglo,a moze chodzi mu
o druga czesc imienia ??
Pozdrawiam,Boguslaw.
42. Data: 2000-03-31 16:31:11

Temat: Re: Skalnik - służbowe polecenie od żony.
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Moze nie wiekszy ale ciekawszy.
Pozdrawiam,Boguslaw.:))
43. Data: 2000-03-31 16:38:36

Temat: Re: Skalnik - do Jagody (prosze nie czytac)
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Nie bede sie chwalil, przyjedz i zobacz.:-)))
Pozdrawiam,Boguslaw.
44. Data: 2000-03-31 16:46:35

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Widzilem skalniak z kamieni polnych, ale bardzo duzych,wygladal imponujaco!!
Jak rozmawialem z wlascicielem to kamienie ukladal koparka , co do kosztow
to byl powsciagliwy.
I tak nasze skalniaki sa sztuczne,daleko im do natury ,to co za roznica z
czego???
Pozdrawiam,Boguslaw.
45. Data: 2000-03-31 18:45:43

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Nie ma brzydkich roslin, tak jak brzydkich kobiet.
Macierzanki to bardzo wdzieczne rosliny ,moze nie wygladaja najlepiej po
okresie zimowym, ale sa w pelnej krasie latem.
Alez to przeciez ziola i to wysokiego sortu.
Dodaje sie je do wyrobow olejkow ziolowych i octow.
Zastanow sie !!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam,Boguslaw
P.S.
Ziola to chwasty.
46. Data: 2000-03-31 21:17:56

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie ma brzydkich roslin, tak jak brzydkich kobiet.
>Macierzanki to bardzo wdzieczne rosliny ,moze nie wygladaja najlepiej
po>okresie zimowym, ale sa w pelnej krasie latem.

Nie zrozumieliśmy się chyba.
Bardzo lubię macierzanki - rosną na polanach wokół mnie, zapach kwitnących
od zawsze kojarzy mi się z latem, a kiedy z córką siądziemy sobie na
spacerze na ziemi, to przynosimy cytrynowy zapach do domu.
Podobnie lubię kwitnącą na łąkach rogownicę (choć moja jest kutnerowata),
chabry, goździki, rozchodniki ostre itp.
Ale żeby skalniak nazywać skalniakiem - pospolitych śródpolnych formalnie
być nie powinno - dlatego "górka" pozostanie "górką" - żeby jakiś formalista
ogrodowy się nie czepiał:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

47. Data: 2000-04-01 05:29:43

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Sadzisz Piotrze ze ktos taki na grupie by sie znalazl??
Pozdrawiam,Boguslaw

48. Data: 2000-04-01 09:26:45

Temat: Re: Odp: Skalniak ...
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

no tak, tylko ze na piachu to on moze sobie zalozyc co najwyzej
wydme...:-)), a na piargu malo co rosnie...:-))
jarek chcial profesjonalny skalniak. a z polnych kamieni to mozna co
najwyzej kurhanik...

49. Data: 2000-04-01 23:26:20

Temat: Odp: Skalniak ...
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądaliście jak J.Chamilton (Swiat ogrodów) robił kamienie do skalniaka z
betonu???? Nawet je podbarwiał. Wszystko zależy od fantazji autora
De gustibus non est disputandum - Pozdrówki - Jagoda

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:008101bf9b30$03cc0120$111da0d4@l3d6w8...

50. Data: 2000-04-01 23:26:21

Temat: Odp: Skalnik - do Jagody (prosze nie czytac)
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za zaproszenie ...... a mogę z mężem (:-)))

Pozdrawiam - Jagoda

dyskusyjnych napisał:

> Nie bede sie chwalil, przyjedz i zobacz.:-)))
> Pozdrawiam,Boguslaw.

mój ogród
Moja strona
"Complete Land Designer 6.0" i inni