Skora na brzuchu- pomocy!

1. Data: 2001-04-25 18:14:40

Temat: Skora na brzuchu- pomocy!
Od: "kkk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
mam duzy (jak dla mnie to nawet bardzo duzy) problem, mianowicie, wazylem
ponad 100kg po czym schudlem w potwornie szybkim tempie (okolo 3 miesiecy)
do 70kg, teraz waze jakies 80kg, ten skok wagowy byl jakies 2 lata temu a
problem polega na tym ze na brzuchu mam za duzo skory i wyglada to naprade
niefajnie a w kazdym razie ja przez to czuje sie niedobrze, czy sa jakies
masci/kremy powdujace "zciaganie sie skory", mam dopiero 22 lata, ale jesli
to w ciagau 2 lat sie nie zmienilo to chyba z "czasem" tez nie przejdzie,
czy jedynym wyjsciem jest jakas operacja?? pomozcie prosze i piszcze
wszystkie pomysly jakie macie !!!

Pozdro

2. Data: 2001-04-25 21:08:30

Temat: Re: Skora na brzuchu- pomocy!
Od: "filip" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-04-26 11:29:08

Od: "lek5" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Operacja plastyczna nieunikniona

4. Data: 2001-04-26 16:36:16

Od: e...@i...owg.pl (eclipse) szukaj wiadomości tego autora

A filip (p...@m...pl) na to:

> jesli

stop. ja bym się tak do zabiegu nie palił. do banku skóry zawsze
zdążysz. mój znajomy miał dokładnie ten sam problem. pomogły mu
rehabilitacje. nie wiem dokładnie co to były za rehabilitacje i nie mam
z nim w aktualnie kontaktu, ale jeśli chcesz, to mogę się wypytać.
wiem tylko, że były dość drogie i długotrwałe. ale, biorąc pod uwagę, że
zabieg operacyjny zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ja bym raczej myślał o
tych
ćwiczeniach.

--
[ e...@i...owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ registered linux user: 205102 ]

5. Data: 2001-05-04 20:26:17

Temat: Odp: Skora na brzuchu- pomocy!
Od: "Robert Wojciechowski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kkk" <m...@w...pl>
> [...]
> do 70kg, teraz waze jakies 80kg, ten skok wagowy byl jakies 2 lata temu a
> problem polega na tym ze na brzuchu mam za duzo skory

To dziwne ...ja co prawda schudlem tylko 20kg w ciagu 3 miesiecy ale
zadnych klopotow
ze skora nie mialem
moze miedzy 20 a 30 kg w ciagu 3 miesiecy jest jakas magiczna granica.?
A tak naprawde to mysle ze brak klopotow u mnie polegal na codziennym
bieganiu/plywaniu :)

Kret

gdzie ginekolog we Wroclawiu
Przepuklina - laparoskopowa czy klasycznie?
Osoba nie mogaca pisac - jak ma sie podpisac na dokumentach?
Czy Żydzi to oszuści i mordercy ?
Paracetamol