Słyszałem plotkę o Atkinsie.

1. Data: 2004-03-04 12:49:46

Temat: Słyszałem plotkę o Atkinsie.
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... że po jego śmierci jego żona zarządziła sekcję i stwierdzono, że facet ma b.
silną miażdżycę.
Czy ktoś się z tym spotkał (jakieś źródła), czy może to tylko głupia plotka?
- Janusz ze Szczecina.

2. Data: 2004-03-04 13:30:03

Temat: Re: Słyszałem plotkę o Atkinsie.
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał
... że po jego śmierci jego żona zarządziła sekcję i stwierdzono, że facet
ma b. silną miażdżycę.
A jak dlugo Atkins stosowal swoja diete w porownaniu z okresem kiedy jej
jeszcze nie stosowal. Moze zaczal stosowac swoja diete bo wlasnie mial
miazdzyce i nie zdazyl sie wyleczyc bo mu sie zmarlo. Z tego ze ktos mial
miazdzyce stosujac jakas diete, nie mozna wyciagnac zadnych wnioskow na
temat miazdzycogennosci takiej diety.

3. Data: 2004-03-04 17:57:46

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> miazdzyce i nie zdazyl sie wyleczyc bo mu sie zmarlo. Z tego ze ktos mial
> miazdzyce stosujac jakas diete, nie mozna wyciagnac zadnych wnioskow na

to cos kiepska ta dieta jak przez 30 lat nie potrafila czlowieka z miazdzycy
wyleczyc, ba!
jak umieral to mial nadwage, powiekszone serce i miazdzyce.....

aducha

4. Data: 2004-03-04 19:19:50

Temat: Re: Słyszałem plotkę o Atkinsie. (was: S?ysza?em plotk? o Atkinsie.)
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 4 Mar 2004 18:57:46 +0100, na pl.misc.dieta, klamliwa eulalia
napisał(a):

> to cos kiepska ta dieta jak przez 30 lat nie potrafila czlowieka z miazdzycy
> wyleczyc, ba!
> jak umieral to mial nadwage, powiekszone serce i miazdzyce.....

To mógł być przypadek.

puchaty

5. Data: 2004-03-05 09:29:01

Temat: Odp: Słyszałem plotkę o Atkinsie.
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyleczyc, ba!
> jak umieral to mial nadwage, powiekszone serce i miazdzyce.....

No, dobra, ale podaj źródła. Na tej zasadzie "jedna pani drugiej pani" można
powiedzieć wszystko.
A już na pewno nie można wyciągać żadnych wniosków.
Źródła, please ! (internet?)
jangr

6. Data: 2004-03-05 09:29:01

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-03-06 00:33:12

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miazdzycy wyleczyc, ba!
> jak umieral to mial nadwage, powiekszone serce i miazdzyce.....

Może po cichaczu dawno temu przerwał swoją dietę? ;)))
Iwona

8. Data: 2004-03-06 14:01:50

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

grrrr,a archiwum grupy nie mozna przejrzec????
http://www.foxnews.com/story/0,2933,110962,00.html

aducha

9. Data: 2004-03-06 14:41:07

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <i...@W...pl> napisał(a):

> Może po cichaczu dawno temu przerwał swoją dietę? ;)))
> Iwona

A moze kwasniewski dlatego jeszcze zyje ze w ogole nie stosuje swojej
diety?;-)

anna

Gdzie znaleźć dietę zgodną z grupą krwi?
Stolica - miasto grubasów
witam wszystkich:)
chwalę się...(długie)
[MM] ciąg dalszy...