[MM] ciąg dalszy...

1. Data: 2004-03-03 19:22:11

Temat: [MM] ciąg dalszy...
Od: "Joa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> Wypisz wiecej "co jadasz". Moze robisz wiecej bledow i to przeszkadza...

Witam ponownie,

Moze podam wiec moje przykladowe menu (osobiscie wydaje mi sie, ze jest za
ubogie). Wiekszosc z Was pewnie pracuje, wiec jak sobie radzicie z
przygotowywaniem potraw ? [bo niekotre wymagaja troszke wiecej czasu...].

1. sniadanie
- chleb z serem zoltym (tu chyba jest blad, prawda ? )
- szklanka mleka
p.s. musze cos zjesc na szybko, bo prace zaczynam o 7, a musze troszke
dojezdzac...[no a z moim wstawaniem to tez roznie bywa...;-)))]

[mysle, ze moze by zaczac jesc platki owsiane z mlekiem -chyba niezle
zapychaja na jakis dluzszy czas...tak jak napisal S(00)mal]
A moze jakies inne propozycje ?

2. obiad
- zazwyczaj zupa z czerwonej lub zielonej soczewicy, lub z selera

- na drugie : ryba na parze z zielona fasolka szparagowa,
lub piers kurczaka smazona na oliwie z oliwek lub
oliwie z pestek winogron + fasolka lub szpinak
lub inne miesko na parze + warzywa na parze

3. kolacja
- np. ser bialy ze szczypiorkiem
- lub makrela (oczywiscie bez chleba)
- lub jajka na twardo z majonezem Helmansem (wiem, wiem, ze lepiej byloby
swoj majonez....)
- lub salatka z soczewicy + fasolka szparagowa+ inne smaczne dodatki
- lub salatka "grecka" z serem feta

Pozdrawiam,
Joanna

P.S.
Czy na MM mozna jesc nalesniki...ale make pszenna zastapic zytnia ?

2. Data: 2004-03-03 20:38:30

Temat: Re: [MM] ciąg dalszy...
Od: Bubson <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-03 20:22, Użytkownik Joa napisał:

> 1. sniadanie
> - chleb z serem zoltym (tu chyba jest blad, prawda ? )

Prawda. Tłuszcz+węgle. Smaruj chleb np. odtłuszczonym serem białym i
dżemem słodzonym fruktozą.

> - szklanka mleka

Jeśli odtłuszczone - w porządku. Ale nie przesadzaj, bo mleko ma
laktozę, a to też cukier.

> p.s. musze cos zjesc na szybko, bo prace zaczynam o 7, a musze troszke
> dojezdzac...[no a z moim wstawaniem to tez roznie bywa...;-)))]

Taaaak, skąd ja to znam :)

> [mysle, ze moze by zaczac jesc platki owsiane z mlekiem -chyba niezle
> zapychaja na jakis dluzszy czas...tak jak napisal S(00)mal]

Prawda, możesz sobie robić musli - z ulubionych ziarenek i płatków (byle
nie błyskawicznych) Ja dodaję także migdały, pestki dyni i słonecznika.

> A moze jakies inne propozycje ?

Ja jem albo chleb albo mlek z płatkami - po Atkinsie smakują mi jak
nigdy przedtem. Nie mam innych pomysłow na węglowodanowe śniadania.
Możesz zawsze sobie strzelić tłuszczowe - np. jajecznicę z miesem i
serem żółtym..
A przed śniadaniem węglowodanowym zawsze wcinam pomarańcze.

> [...]
> lub piers kurczaka smazona na oliwie z oliwek lub
> oliwie z pestek winogron + fasolka lub szpinak
> lub inne miesko na parze + warzywa na parze

Bardzo dobre zestawy.

> [...]
> - lub makrela (oczywiscie bez chleba)
> - lub jajka na twardo z majonezem Helmansem (wiem, wiem, ze lepiej byloby

Albo Kielecki - tańszy, ogólnodostępny, dobry i bez cukru:)

> - lub salatka z soczewicy + fasolka szparagowa+ inne smaczne dodatki
> - lub salatka "grecka" z serem feta

Wszystko gra

> Pozdrawiam,
> Joanna

Wzajemnie
Bubson

> P.S.
> Czy na MM mozna jesc nalesniki...ale make pszenna zastapic zytnia ?

Myślę, że tak, tylko ser bez tłuszczu a dżem bez cukru:)
Ale nie jestem ekspertem, poczekaj na wypowiedzi innych.

3. Data: 2004-03-04 17:57:08

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Mar 2004 20:38:30 GMT, Bubson <b...@N...pl> napisał:

> Jeśli odtłuszczone - w porządku. Ale nie przesadzaj, bo mleko ma
> laktozę, a to też cukier.

Co ma IG ok. 50. I ile tego cukru moze miec szklanka mleka...? Jednak
rowniez radze nie przesadzac. Mi sie zdaje, ze na mnie to tez dziala
troche zle:)

> Prawda, możesz sobie robić musli - z ulubionych ziarenek i płatków (byle
> nie błyskawicznych) Ja dodaję także migdały, pestki dyni i słonecznika.

Przy okazji. Czy slonecznik nie ma czasem nieco tluszczu?

> Myślę, że tak, tylko ser bez tłuszczu a dżem bez cukru:)
> Ale nie jestem ekspertem, poczekaj na wypowiedzi innych.

A jak przygotowac nalesniki bez tluszczu??? Sorry, ale jestem "wychowany"
na bardzo tlustych nalesnikach.

--
s(00)mal . gg:1337396
"Widzę więcej, wiem więcej, tak to jest mniej więcej..."

4. Data: 2004-03-04 18:12:09

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dżemem słodzonym fruktozą.

> Jeśli odtłuszczone - w porządku. Ale nie przesadzaj, bo mleko ma

pokombinuj z musli

> [...]
> serem żółtym..
> A przed śniadaniem węglowodanowym zawsze wcinam pomarańcze.

no ta fasolka szparagowa w pierwszej fazie jest niezbyt dobry wybor.
poogooglaj było o tym na grupie

> Albo Kielecki - tańszy, ogólnodostępny, dobry i bez cukru:)
kielecki jest to chyba jedyny majonez bez cukru

> Myślę, że tak, tylko ser bez tłuszczu a dżem bez cukru:)
> Ale nie jestem ekspertem, poczekaj na wypowiedzi innych.

zapomnij o naleśnikach w pierwszej fazie było o tym już .google w ruch :)

5. Data: 2004-03-04 18:26:25

Od: dcoop <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 04 Mar 2004 18:57:08 +0100, na pl.misc.dieta, s(00)mal napisał(a):

> Przy okazji. Czy slonecznik nie ma czasem nieco tluszczu?

A czy czasem nie produkowano kiedys oleju wysiskajac go z ziaren
slonecznika???
Slonecznik ma mnostwo tluszczu. Tyle ze najprawdopodobniej sa to tluszcze
nienasycone, wiec tyle tylko dobrego.

--
Z powazaniem
dcoop