Re: [MM] ciąg dalszy...

From: Bubson <b...@N...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: [MM] ciąg dalszy...
Date: Wed, 03 Mar 2004 20:38:30 GMT

Dnia 2004-03-03 20:22, Użytkownik Joa napisał:

> 1. sniadanie
> - chleb z serem zoltym (tu chyba jest blad, prawda ? )

Prawda. Tłuszcz+węgle. Smaruj chleb np. odtłuszczonym serem białym i
dżemem słodzonym fruktozą.

> - szklanka mleka

Jeśli odtłuszczone - w porządku. Ale nie przesadzaj, bo mleko ma
laktozę, a to też cukier.

> p.s. musze cos zjesc na szybko, bo prace zaczynam o 7, a musze troszke
> dojezdzac...[no a z moim wstawaniem to tez roznie bywa...;-)))]

Taaaak, skąd ja to znam :)

> [mysle, ze moze by zaczac jesc platki owsiane z mlekiem -chyba niezle
> zapychaja na jakis dluzszy czas...tak jak napisal S(00)mal]

Prawda, możesz sobie robić musli - z ulubionych ziarenek i płatków (byle
nie błyskawicznych) Ja dodaję także migdały, pestki dyni i słonecznika.

> A moze jakies inne propozycje ?

Ja jem albo chleb albo mlek z płatkami - po Atkinsie smakują mi jak
nigdy przedtem. Nie mam innych pomysłow na węglowodanowe śniadania.
Możesz zawsze sobie strzelić tłuszczowe - np. jajecznicę z miesem i
serem żółtym..
A przed śniadaniem węglowodanowym zawsze wcinam pomarańcze.

> 2. obiad
> - zazwyczaj zupa z czerwonej lub zielonej soczewicy, lub z selera
>
> - na drugie : ryba na parze z zielona fasolka szparagowa,
> lub piers kurczaka smazona na oliwie z oliwek lub
> oliwie z pestek winogron + fasolka lub szpinak
> lub inne miesko na parze + warzywa na parze

Bardzo dobre zestawy.

> 3. kolacja
> - np. ser bialy ze szczypiorkiem
> - lub makrela (oczywiscie bez chleba)
> - lub jajka na twardo z majonezem Helmansem (wiem, wiem, ze lepiej byloby
> swoj majonez....)

Albo Kielecki - tańszy, ogólnodostępny, dobry i bez cukru:)

> - lub salatka z soczewicy + fasolka szparagowa+ inne smaczne dodatki
> - lub salatka "grecka" z serem feta

Wszystko gra

> Pozdrawiam,
> Joanna

Wzajemnie
Bubson

> P.S.
> Czy na MM mozna jesc nalesniki...ale make pszenna zastapic zytnia ?

Myślę, że tak, tylko ser bez tłuszczu a dżem bez cukru:)
Ale nie jestem ekspertem, poczekaj na wypowiedzi innych.