[MM] ciąg dalszy...

następny post »
From: "Joa" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: [MM] ciąg dalszy...
Date: Wed, 3 Mar 2004 20:22:11 +0100

napisał:

> Wypisz wiecej "co jadasz". Moze robisz wiecej bledow i to przeszkadza...

Witam ponownie,

Moze podam wiec moje przykladowe menu (osobiscie wydaje mi sie, ze jest za
ubogie). Wiekszosc z Was pewnie pracuje, wiec jak sobie radzicie z
przygotowywaniem potraw ? [bo niekotre wymagaja troszke wiecej czasu...].

1. sniadanie
- chleb z serem zoltym (tu chyba jest blad, prawda ? )
- szklanka mleka
p.s. musze cos zjesc na szybko, bo prace zaczynam o 7, a musze troszke
dojezdzac...[no a z moim wstawaniem to tez roznie bywa...;-)))]

[mysle, ze moze by zaczac jesc platki owsiane z mlekiem -chyba niezle
zapychaja na jakis dluzszy czas...tak jak napisal S(00)mal]
A moze jakies inne propozycje ?

2. obiad
- zazwyczaj zupa z czerwonej lub zielonej soczewicy, lub z selera

- na drugie : ryba na parze z zielona fasolka szparagowa,
lub piers kurczaka smazona na oliwie z oliwek lub
oliwie z pestek winogron + fasolka lub szpinak
lub inne miesko na parze + warzywa na parze

3. kolacja
- np. ser bialy ze szczypiorkiem
- lub makrela (oczywiscie bez chleba)
- lub jajka na twardo z majonezem Helmansem (wiem, wiem, ze lepiej byloby
swoj majonez....)
- lub salatka z soczewicy + fasolka szparagowa+ inne smaczne dodatki
- lub salatka "grecka" z serem feta

Pozdrawiam,
Joanna

P.S.
Czy na MM mozna jesc nalesniki...ale make pszenna zastapic zytnia ?