Odp: Spisałeś się przez internet?

1. Data: 2011-06-02 11:32:08

Temat: Odp: Spisałeś się przez internet?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 czerwca 2011, 10:46:24 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,9700926,Spisal
es_sie_przez_internet__Moze_przyjsc_do_ciebie.html

> No i co im zrobisz?

Jak masz pozwolenie na broń i pistolet to zastrzel, jak nie masz pistoletu to poproś
aby poczekał, leć do sklepu z zastrzel, jak nie masz pozwolenia to umów się na wizytę
w późniejszym terminie, w między czasie załatw pozwolenie na broń, a jak przyjdzie na
drugą wizytę zacznij czytać od nowa.
Kupowanie broni na czarnym rynku odrzucamy bo to niezgodne z prawem.

Czy to już sezon ogórkowy że dziennikarze wypisują takie bzdety?

--
ZZ@private

2. Data: 2011-06-02 12:14:14

Temat: Re: Spisałeś się przez internet?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-02 13:32, ZbyszekZ pisze:

> Czy to już sezon ogórkowy że dziennikarze wypisują takie bzdety?

Jak najbardziej, i to dosłownie:
http://www.wprost.pl/ar/247105/Hiszpania-zada-odszko
dowan-za-ogorkowe-pomowienie/

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

3. Data: 2011-06-02 12:17:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Jun 2011 14:14:14 +0200, Aicha napisał(a):

> Jak najbardziej, i to dosłownie:
> http://www.wprost.pl/ar/247105/Hiszpania-zada-odszko
dowan-za-ogorkowe-pomowienie/

Nie za pomówienie, tylko za jego bezpodstawność bez badań i ustaleń oraz za
konsekwencje.
--
Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.

4. Data: 2011-06-02 13:08:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-02 14:17, Ikselka pisze:

dowan-za-ogorkowe-pomowienie/

> Nie za pomówienie, tylko za jego bezpodstawność bez badań i ustaleń oraz za
> konsekwencje.

Napisz to portalowi, nie mnie.

5. Data: 2011-06-02 14:10:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Jun 2011 15:08:41 +0200, Aicha napisał(a):

dowan-za-ogorkowe-pomowienie/

> Napisz to portalowi, nie mnie.

Tobie to ja mogę na priv - tutaj się pisze wszystkim.
--
XL

Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

by XL

Odp: Re: Znaleziony kabel w ścianie
Spisałeś się przez internet?
czym zabezpieczyć balkon przed wypadaniem przedmiotów ;) ?