Sprzęt do depilacji???

1. Data: 2003-08-29 19:49:16

Temat: Sprzęt do depilacji???
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szanowne Grupowiczki(cze) zamierzam sobie zakupić profesjonalny sprzęt do
depilacji tylko nie wiem czy warto. Upatrzyłam sobie zestaw w którym sa
preparaty przed i po depilacji dwa aplikatory z podgrzewaczem zapas pasków
do depilacji i wkładów z woskami. Koszt to 600 zł. Dodam że moje włoski a
nogach tylko dają się usunąć profesjonalnymi woskami. Waham się bo sprzęt
jest bardzo drogi choć z drugiej strony aby normalnie wyglądać muszę chodzić
do kosmetyczki na wosk co 2 tygodnie co wiąże się z wydaniem co 2 tyg. 100
zł. Nie wiem też czy kupić ten cały zestaw czy kupić np. tylko podgrzewacz
do puszek i kupić puszkę wosku do tego???? koszt ok 300zl. Może któraś z Was
miała do czynienia z profesjonalnym sprzętem może nawet używa jakiś. Proszę
o jakieś rady i pomoc w podjęciu decyzji.

Zdezorientowana Aga

1. Data: 2003-08-29 19:55:22

Temat: Re: Sprzęt do depilacji???
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Koszt to 600 zł. Dodam że moje włoski a
> nogach tylko dają się usunąć profesjonalnymi woskami.

Eeee tam. Już lepiej zainwestuj połowę tej kwoty w porzadny depilator.

pozdr

cherokee
wierna od lat kolejnym generacjom Braun Silk epil

1. Data: 2003-08-29 21:44:31

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:biob39$ips$1@inews.gazeta.pl...

> Eeee tam. Już lepiej zainwestuj połowę tej kwoty w porzadny depilator.

Chyba masz trzy włosy na krzyż na nogach, skoro tak piszesz ;->
Jeśli Aga musi chodzić na depilację dwa razy w miesiącu, to depilator może
sobie w buty wsadzić ;->

Ja na miejscu Agi spróbowałabym najpierw, jak mi idzie samodzielna depilacja
woskiem, a dopiero potem bym inwestowała w drogi sprzęt.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://indiansummer.blog.pl

1. Data: 2003-08-30 04:14:33

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja na miejscu Agi spróbowałabym najpierw, jak mi idzie samodzielna
depilacja
> woskiem, a dopiero potem bym inwestowała w drogi sprzęt.

dobrze powiedziane, kolezanka prosi swego lubego, zeby z niej pasy darl
(woskowe oczywiscie), bo sama nie ma odwagi tego zrobic :} Nie znosi tego
najlepiej, ale woli niz depilator. Obecnie jest w fazie zastanawiania sie
nad laserem

pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-08-30 08:00:13

Temat: Odp: Sprzęt do depilacji???
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> depilacja

BÓLU SIĘ NIE BOJĘ MAM WPRAWĘ PO DEPILATORZE JEŚLI CHODZI O WOSKOWANIE
RÓWNIEŻ WYPRÓBOWAŁAM WSZYSTKIEGO CO BYŁO DOSTĘPNE DLATEGO WIEM ŻE TYLKO
PROFESJONALNE WOSKI SĄ DLA MNIE NAJLEPSZE. z ODRYWANIEM PASKÓW WIĘC NIE BĘDĘ
MIAŁA PROBLEMÓW.

. Obecnie jest w fazie zastanawiania sie
> nad laserem

lASER JAK DLA MNIE JEST ZA DROGI:-(

DZIĘKUJĘ WAM ZA RADY
> pozdrawiam
> Dorota

slim integra 2000
tlusta cera i zawsze kila krostek..pomocy
Kolczyki.
krem powiekszajacy biust "Top Model"
[Warszawa] gdzie seria AA Reti+Vit