Storczyki

11. Data: 2002-11-18 20:42:58

Temat: Re: Storczyki
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:arbgbt$j4p$1@news.gazeta.pl...
> To nie czytaj, podaj mi inną Panią domu [którą znasz] co ma tyle
> "przypraw" pod reką?
> ;-)
Moja pierwsza żona na przykład (przepraszam za Jej zachowanie) ma trochę
więcej - tyle , że w proszku.... :-))

> Ale wybacz, sam byłem swiadkiem twego "Triumfu" i trochę "upadku" i
> "Wzrastania".
> Mam mówić dalej czy sam opowiesz?
Podupadły to ja bywałem często.... i dlatego nie bardzo wiem o ktorej
upadłości mówisz... No to opowiedz!!!
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2002-11-18 20:45:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1y97qhb07.fsf@sapijaszko.net...

> Ale miejsce nań całkiem przyzwoite :)

Bardzo przyzwoite!!! I aż żal że takie świetne miejsce się na storczyki
przygruntowe i takie tam inne marnuje....
Pozdrawiam ;-)
Janusz

13. Data: 2002-11-18 22:57:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja pierwsza żona na przykład (przepraszam za Jej zachowanie) ma trochę
> więcej - tyle , że w proszku.... :-))

Nie dziwię się, w takim razie, że pierwsza!!!
;-)))

> Podupadły to ja bywałem często.... i dlatego nie bardzo wiem o ktorej
> upadłości mówisz... No to opowiedz!!!

O Twoich propozycjach z wyborem miejsca tudzież odmian na to miejsce.
Wystarczy?
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

14. Data: 2002-11-18 23:03:48

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo przyzwoite!!! I aż żal że takie świetne miejsce się na storczyki
> przygruntowe i takie tam inne marnuje....

No zaraz, Januszu, bo cię "uduszę" własnymi rękami!!!
Proszę wyjaśnij, o czym mówicie z Grzegorzem.
Bo chyba nie chcecie przeorać Ogrodu Botanicznego jedynego w PL.
Wara wam od niego, na winorośla macie gdzie indziej miejsce, sam zresztą
wiesz gdzie bo je wskazałeś.
;-)))

15. Data: 2002-11-19 08:02:45

Temat: Odp: Storczyki
Od: "niusy.onet.pl" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktos moze podac tytul dobrej ksiazki o hodowli storczykow w domu.
Dziekuje

16. Data: 2002-11-19 08:37:53

Od: "Marek Darowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

O uprawie zobacz : http://www.storczyki.org.pl/uprawa/index.html
Na tych stronach jest tez cos o literaturze.
Powodzenia

17. Data: 2002-11-19 09:14:49

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O Twoich propozycjach z wyborem miejsca tudzież odmian na to miejsce.
> Wystarczy?
Dobrych rad nigdy nie skąpię, a już Bogusławowi doradzić to sam zaszczyt ( a
także Jego elegancja że w ogóle o radę był łaskaw spytać).
No to gdziez tu miejsce na upadłość ???? :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Takie niezrozumienia wychodzą gdy ktoś niezorientowany słucha rozmowy
fachowców.... :-)))))
J.

18. Data: 2002-11-19 09:28:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No zaraz, Januszu, bo cię "uduszę" własnymi rękami!!!
> Proszę wyjaśnij, o czym mówicie z Grzegorzem.
O uprawie winorośli na podłódzkich pagórkach.

> Bo chyba nie chcecie przeorać Ogrodu Botanicznego jedynego w PL.
No, a niby dlaczego nie??? Na tym miejscu mogłaby być fantastyczna winnica.
Ten przecudny żywopłot z
t(f)ui dawałby na przykład świetną osłonę przed ewentualnymi zimnymi
wiatrami... Ziemia też niezła...
I ogrodnik pracowity i pojętny...
A poza tym zdrowotność obywateli RP poprawiłaby się znacznie. Mniej zawałów
(z wrażania) byłoby przecież... :-)))))

> Wara wam od niego, na winorośla macie gdzie indziej miejsce, sam zresztą
> wiesz gdzie bo je wskazałeś.
Dobrego nigdy za dużo. Winorośla mogą ( i powinny) być i tu i tu! :-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

19. Data: 2002-11-19 10:12:26

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dobrego nigdy za dużo. Winorośla mogą ( i powinny) być i tu i tu!

Co za dużo, to nie zdrowo.
A więc, po co?

Pozdrowienia, Jan_jr

20. Data: 2002-11-19 10:22:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co za dużo, to nie zdrowo.
> A więc, po co?
Bo od przybytku głowa nie boli (jeżeli sie już w sloganach obracać).
Pozdrawiam :-)
Janusz

APEL
Dlaczego