Szukanie pracy - skladki na PFRON - poprawka

1. Data: 2001-01-30 11:40:07

Temat: Szukanie pracy - skladki na PFRON - poprawka
Od: w...@p...onet.pl (Wacław Muszkat) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Was przepraszam, wzory na D3 i E1 w mojej poprzedniej wiadomosci sa
nieprecyzyjnie napisane; oto wlasciwa forma:

D3 = [(D2+2*D5+D6)/D1]*100; (bylo: D3=(D2+2*D5+D6)/D1*100)

E1 = 0,4065*D4*[(6-D3)/100]*D1 (bylo: E1=0,4065*D4*(6-D3)/100*D1)

Wyniki przykladowych obliczen sa w porzadku.

Wacek Muszkat

2. Data: 2001-02-02 17:37:10

Temat: Odp: Szukanie pracy - skladki na PFRON - poprawka
Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Z tego co pisze Wacław wynika ze :

Wystarczy miec ( powiedzmy) znajoma firme ktora
zatrudnia 50 osob - zatrudnic sie w niej a pieniedzmi
podzielic po polowie i mamy okolo 1100zl miesiecznie
co wy na to ?

--

Pozdr. - RS/Szymon
r...@p...onet.pl

Użytkownik Wacław Muszkat <w...@p...onet.pl

> [...]
>
> E1 = 0,4065*D4*[(6-D3)/100]*D1 (bylo: E1=0,4065*D4*(6-D3)/100*D1)
>
> Wyniki przykladowych obliczen sa w porzadku.

Katalog Ofert dla internetowych specjalistów
Re: (none)
Okaleczanie trwale zamiast kary smierci
Sprzedam wózek inwalidzki o napędzie el.