Tampony i ....

1. Data: 2001-02-21 07:29:50

Temat: Tampony i ....
Od: "PG" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow,
Mam krotkie pytanko: czy przy okazji stosowania tamponow mozna przestac byc
dziewica ?...
Z gory wielkie dzieki za pomoc
Pozdrawiam
PG

2. Data: 2001-02-21 08:09:36

Temat: Re: Tampony i ....
Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Szanownych Grupowiczow,
> Mam krotkie pytanko: czy przy okazji stosowania tamponow mozna przestac byc
> dziewica ?...

Zależy jakie długie będziesz stosowała... zresztą dziewictwo jest niemodne.

* piotr'ek *

3. Data: 2001-02-21 11:31:38

Temat: Odp: Tampony i ....
Od: "Muhad" <m...@b...ds5.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy jakie długie będziesz stosowała... zresztą dziewictwo jest
niemodne.
> * piotr'ek *

CZEŚĆ !

Stosowanie tamponów nie pozbawia dziewictwa ! (z autopsji)
Mam pytanie do *piotr`ka*: czy chciałbyś aby Twoja żona była dziewicą?
Szczerze.

4. Data: 2001-02-21 13:20:42

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Stosowanie tamponów nie pozbawia dziewictwa ! (z autopsji)
> Mam pytanie do *piotr`ka*: czy chciałbyś aby Twoja żona była dziewicą?
> Szczerze.

Nie robiło mi to najmniejszej różnicy - szczerz!!!

Inż.nauk medycznych
* piotr'ek *

5. Data: 2001-02-21 13:22:59

Od: "PG" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZEŚĆ !
>
> Stosowanie tamponów nie pozbawia dziewictwa ! (z autopsji)
> Mam pytanie do *piotr`ka*: czy chciałbyś aby Twoja żona była dziewicą?
> Szczerze.

Dzieki za konkretny odzew.
Stosowanie nie pozbawia generalnie OK, ale czy jest taka mozliwosc zeby sie
tak nieciekawie stalo ?...
Pozdrawiam
PG

6. Data: 2001-02-21 15:35:33

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"PG" <p...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> Witam Szanownych Grupowiczow,
> Mam krotkie pytanko: czy przy okazji stosowania tamponow mozna
przestac byc
> dziewica ?...

A czy dziewictwo wg Was Panowie, to posiadanie calej blony??? Jesli tak,
to jestescie smieszni! (Przepraszam, jesli kogos obrazilam)

PS: uzywanie tamponu moze przerwac blone dziwicza, jesli sie go wklada,
usuwa, malo delikatnie a sama blona jest waska. Dlugosc tamponu nie ma
zadnego znaczenia.

Pozdrawiam, magda

7. Data: 2001-02-21 18:34:24

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy dziewictwo wg Was Panowie, to posiadanie calej blony??? Jesli tak,
> to jestescie smieszni! (Przepraszam, jesli kogos obrazilam)

Oczywiscie, ze nie.

Poza wszystkim jest pelno "dziewic" co z niejednego
pieca chleb jadly ;) - jesli za dowod dziewictwa uznamy
blone... ;)

--
Jakub Jewuła studio QbA
skanowanie filmów 35mm - http://www.skanowanie.com.pl

8. Data: 2001-02-21 23:11:29

Od: "Hno" <h...@g...szczecin.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewictwo ma się w głowie a nie w cipce. Jak dziewczyna ciągnie druta
facetowi to juz nie jest dziewicą. A swoją drogą, ...nie stosoj zbyt dużych
tamponów.
Michał

9. Data: 2001-02-22 13:42:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Feb 2001, Hno wrote:

> Dziewictwo ma się w głowie a nie w cipce. Jak dziewczyna ciągnie druta
> facetowi to juz nie jest dziewicą. A swoją drogą, ...nie stosoj zbyt dużych
> tamponów.

nie prawda - dziewictwo ma konkretna definicje anatomiczno-medyczna
i za dziewice uwaza sie kobiete, ktora ma zachowana blone dziewicza
- czyli nie doszlo do jej przerwania, wzgeldnie w przypadku, gdy blona
jest szczatkowa to nie doszlo jeszcze do pelnego stosunku. Jesli
dziewczyna uprawia seks oralny z chlopakie - to nadal jest dziewica.

Generalnie uzywanie tamponow zawsze nosi ryzyko przerwania blony
dziewiczej przy czym zalezy to od tego jakiego rodzaju jest blona.
Jesli wiec dziewczyna nie chce ryzykowac takiej utraty dziewictwa
lepiej niech do czasu pierwszego stosunku uzywa podpaski

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

10. Data: 2001-02-22 18:07:16

Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zależy kto pomaga przy wkladaniu
> [...]
> Witam Szanownych Grupowiczow,
> Mam krotkie pytanko: czy przy okazji stosowania tamponow mozna przestac

def.
JAROSŁAWSKIE STOWARZYSZENIE CHARYTATYWNE im. OJCA PIO
JAROSŁAWSKIE STOWARZYSZENIE CHARYTATYWNE im. OJCA PIO
Jak poradzić sobie z aftą?
Jaki program