Temperatura

1. Data: 2000-02-12 20:42:09

Temat: Temperatura
Od: "Grzybek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Jesytem całkiem nowy, w sumie mam tylko jedno pytanie.
Mianowicie chodzi o to, że od misiąca mam podwyższoną
temperature (ok 37-37.3)(po przebytej, wyleczonej grypie).
Żadnych innych objawów nie mam, choć temperatura jest
uciążliwa, czuje się ją.
Chciałbym się dowiedzieć o przyczyne i sposób w jaki można się
tego pozbyć i czy jest to groźne lub cokolwiek innego.
Przepraszam za to chwilowe członkostwo i jeżeli źle trafiłem z tym
pytaniem w klimaty grópy.
Ewentyalne odpowiedzi prosiłbym na e-mail'a.
Z góry dziękuje.
********************
Tomek G. (Grzybek) Piła
e-mail f...@p...onet.pl
ICQ UIN: 62077407

2. Data: 2000-02-13 08:52:11

Temat: Re: Temperatura
Od: "P(r)zemo" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzybek wrote in message <3...@n...vogel.pl>...

> Cze?ć
> Jesytem całkiem nowy, w sumie mam tylko jedno pytanie.

Jeśli chodzi Ci o przyczynę U CIEBIE to na to pytanie nie da się
odpowiedzieć
internet... powinieneś zkontaktować się z lekarzem.

Wszelkie teoretyczne rozważania za grupie mogą Cię wystraszyć ;-)

**********P(r)zemo**********
p...@p...onet.pl

3. Data: 2000-02-22 01:11:35

Temat: Odp: Temperatura
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszelkie teoretyczne rozważania za grupie mogą Cię wystraszyć ;-)

Pewnie chodzi Ci o HIV ? :->
W ogóle zaówarzyłem, że w necie łatwo się wystraszyć jeśli chodzi o jakieś
sprawy medyczne. Ja np. od paru dni mam lekko podwyższoną temperature
a do tego w niektórych momętach dość mocno poce się pod pachami (tylko pod
pachami).
Dzisiaj zaówarzyłem jakiś ślad na dolnej części brzucha podobny do tego jaki
powstaje
po ukąszeniu komara.
No i tak mi się to jakoś z HIV skojarzyło.
Weszłem sobie na pierwszą lepszą strone o HIV a tam jak bym piszą, że
objawami HIV najczęściej jest lekka gorączka, nadmierne pocenie się oraz
opryszczka. No to sie na pierwszą myśl to się załamałem :-(
Byłem niemal pewny, że mam HIV'a.
Dopiero po chwili jak tak sie głębiej zastanowiłem to przecież pare dni temu
żygałem bo nażarłem się przeterminowanych batoników a u mnie przy zatruciu
pokarmowym niemal zawsze występuje gorączka (już po gorączce, przeszło).
Co do pocenia się to przecież chyba każdy dorsły człowiek poci się pod
pachami.
Co innego jak bym się cały w pocie zalewał ale ja się poce głównie pod
pachami (i to też nie cały czas).
A ten bąbel podobny do ukąszenia komara to znikł mi w kilkanaście minut po
jego zaówarzeniu. Może jakieś uczulenie... a może coś mnie ugryzło.
W każdym razie było i mineło.
A więc z tym wyciąganiem wniosków jedynie na podstawie tego co się przeczyta
w INecie radził bym traktować z przymróżeniem oka :-)
Najlepiej to osobiście iść do lekarza

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

aparat pozagenetyczny
Ubezplodnienie
Zatrudnie pediatre i poloznika do pracy spolecznej ...
Wirusowe zapalenie rogówki
usuwanie kamieni zolciowych ultradzwiekami