Ubezplodnienie

1. Data: 2000-02-12 20:10:38

Temat: Ubezplodnienie
Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow.

Chcialabym sie dowiedziec od Panow cos na temat "podwiazania nasieniowodow".
Mamy problem poniewaz nie chcemy miec wiecej dzieci a ja po uzywaniu roznych
srodkow antykoncepcyjnych nie czuje sie dobrze i doszlismy z mezem do
wniosku ze on sie tym razem ubezplodni. Chodzi nam glownie jakie jest
samopoczucie po takim zabiegu ( odwracalnym zreszta ). Jak to bedzie z
seksem. Wiem ze w Polsce jest to zabieg tylko i wylacznie dopuszczany ze
wskazan leczniczych.
Moze sie znajdzie ktos co bedzie mogl wiecej napisac na ten temat z
osobistego doswiadczenia.

Dziekuje z gory.
Ola

2. Data: 2000-02-14 04:19:38

Temat: Re: Ubezplodnienie
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Bez pełnej gwarancji za słowo powiem tak:
1.Ubezpłodnienie jest w Polsce karalne.
2.Zabieg nie jest odwracalny, lub w najlepszym wypadku jest słabo
odwracalny.
3.Sex - OK
4.Prezerwatywa - OK - zamiast.
MA

3. Data: 2000-02-14 07:10:53

Od: "Ivan" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Michał Adamski napisał(a) w wiadomości:

|1.Ubezpłodnienie jest w Polsce karalne.
To jest fakt, ale chyba grupowicze przyznaja chyba racje, ze bez sensu. Jak
dla mnie, czlowiek powinien miec prawo decydowania w takich sprawach. W
koncu tego typu zabiegn nie niesie ze soba ryzyka dla zycia, prawda. Nos
sobie mozna przestawic, ale podwiazac nasieniowodow nie.... Bzdura

|2.Zabieg nie jest odwracalny, lub w najlepszym wypadku jest słabo
|odwracalny.
Zabieg jest dla ludzi powaznych - wiedza na co sie decyduja.

|3.Sex - OK

|4.Prezerwatywa - OK - zamiast.
Grupowiczka napisala _ze_nie_chca_ miec_wiecej_dzieci_ a nie ze nie
chcieliby z 98% prawdopodobienstwem :)

Pozdr
Ivan

4. Data: 2000-02-14 08:14:19

Od: "<-Kłapuch->" <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chcialabym sie dowiedziec od Panow cos na temat "podwiazania nasieniowodow".

Z w?asnego doœwiadczenia niestety nie potrafi? nic
powiedzieae...
Kiedyœ czyta?em o tym, ale nie bardzo potrafi? sobie
przypomnieae co to by?o. Pami?tam tylko tyle, ?e owszem,
jest to odwracalne, skutków ubocznych, jeœli chodzi o seks,
raczej nie ma. Jedno co zapami?ta?em, to to, ?e na wynik
operacji, tzn. ca?kowit? niep?odnoœae m??czyzna musi czekaae
ok 6 miesi?cy, chodz?c na badania. Dopiero po tym czasie
uzyskuje si? pewnoœae.
--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

5. Data: 2000-02-18 21:20:22

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Ola" <a...@p...com> rzecze:
>Chcialabym sie dowiedziec od Panow cos na temat "podwiazania nasieniowodow".

Czemu "od Panow" ? Zabieg moga przeprowadzac rowniez Panie... ;^)

> [...]
>wniosku ze on sie tym razem ubezplodni. Chodzi nam glownie jakie jest
>samopoczucie po takim zabiegu ( odwracalnym zreszta ). Jak to bedzie z

Natomiast w USA jest to zabieg wykonywany na zyczenie... Kosztuje z tego co
wiem ok. 500 - 600$ i moze go wykonac przeszkolony lekarz np. rodzinny w
warunkach ambulatoryjnych... Po wykonaniu zabiegu nalezy kilkakrotnie
zbadac nasienie i chyba dopiero po 3 negatywnym wyniku mozna byc pewnym
skutecznosci ubezplodnienia...

>Wiem ze w Polsce jest to zabieg tylko i wylacznie dopuszczany ze
>wskazan leczniczych.

Noooo wlasnie...

Sprobuje pomoc cytujac slowa, ktore padly wyzej:
>[...] a ja po uzywaniu roznych srodkow antykoncepcyjnych nie czuje sie dobrze [...]

Dalej, dalej... ;^)

>Moze sie znajdzie ktos co bedzie mogl wiecej napisac na ten temat z
>osobistego doswiadczenia.

To powyzej to tylko moje wiadomosci teoretyczne. Dodam, ze nie rozumiem
dlaczego nie mozna w Polsce zazyczyc sobie takiego wlasnie zabiegu i jestem
przeciwny takiemu przepisowi...

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

6. Data: 2000-02-19 20:42:12

Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>Czemu "od Panow" ? Zabieg moga przeprowadzac rowniez Panie.

Wiem ze Panie tez moga, ale ja juz mialam kilka zabiegow i nie chce wiecej
na stole lezec. Dlatego tez maz chce miec ten zabieg (tak mnie kocha).

> [...]
co
> wiem ok. 500 - 600$ i moze go wykonac przeszkolony lekarz np. rodzinny w

Zalezy gdzie w stanach, np. taki zabieg w Michigan kosztuje od 500-1500$ w
zaleznosci od trudnosci zabiegu ( nie wiem co maja na mysli ).

> Noooo wlasnie...

Dodam, ze nie rozumiem
> dlaczego nie mozna w Polsce zazyczyc sobie takiego wlasnie zabiegu i
jestem
> przeciwny takiemu przepisowi...

Ja tez jestem przeciwna temu przepisowi, mozemy sobie chyba tylko powiedziec
co na ten temat myslimy bo co innego.

Pozdrowienia
Ola

7. Data: 2000-02-20 01:45:56

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

No to dorzucę tu słówko. W Polsce zbieg ubezpłodnienia traktowany jest
jak przestępstwo i obowiązuje kara taka sama, jak za okaleczenie
drugiego delikwenta w ulicznej bójce (np.: urwanie lub odgryzienie mu
jaj). Dotyczy to zarówno ubezpłodnienia mężczyzny, jak i kobiety, choć
tej drugiej trudno jest to zrobić na ulicy . Może już najwyższy czas
zmodyfikować kulawe prawodawstwo obowiązujące u nasz. Ale ktoś do tego
musiałby się zabrać. Może jakaś inicjatywa poselska lub t.p.
BTW: Nie znam jasnych regulacji w zakresie ubezpłodnienia kobiety z
przyczyn medycznych. Czy wystarczą dwa, czy może trzy kolejne cięcia
cesarskie? Kto coś wie, niech mówi.
Michał Adamski

8. Data: 2000-02-20 13:49:51

Temat: SV: Ubezplodnienie
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja znam z praktyk przypadek, ze lekarze sami podwiazali kobiecie jajowody
podczas ciecia cesarskiego, gdyz miala niewesola sytuacje i gromadke dzieci
w domu. Co wy na to?

/mb

9. Data: 2000-02-20 20:32:06

Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Busk" <m...@h...com> wrote in message
> [...]
jajowody
> podczas ciecia cesarskiego, gdyz miala niewesola sytuacje i gromadke

Gromadka dzieci, gromadka dzieci i sytuacja tez, ale jezeli kobiecie
podwiazali jajowody bez jej zezwolenia to juz jest chamstwo w bialy dzien.
Takiemu lekarzowi tez powinni podwiazac, albo jeszcze lepiej odciac interes.
Ciekawe jakby sie czul po obudzeniu i po informowaniu ze wlasnie sobie
zdecydowalismy cie podwiazac bo nie podoba nam sie twoja sytuacja rodzinna i
masz juz wystarczajaca ilosc dzieci. Co to Chiny z prawem do jednego dziecka
w rodzinie???

Pozdrowienia.
Ola

10. Data: 2000-02-20 23:34:36

Od: wg <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisa?(a):

> ciach

Ejze, Olu, nikt przy zdrowych zmyslach nie podwiaze jajowodow tylko dlatego, ze
mu sie nie podoba sytuacja rodzinna pacjentki. A jezeli juz jestesmy tak daleko
to nawet zgoda a wrecz zadanie pacjentki nie uprawnia (oficjalnie i zgodnie
z litera prawa , choc praktyka faktycznie jest inna) do ubezplodnienia kobiety.

Co z tego, ze podpisze ze zada podwiazania, za 3-4 lata moze miec nowego meza
i moze chciec miec z nim dzieci. I co wtedy? In vitro?
W.Gawel

Zatrudnie pediatre i poloznika do pracy spolecznej ...
Wirusowe zapalenie rogówki
usuwanie kamieni zolciowych ultradzwiekami
Spoznienie
Dominik Kubiński