Spoznienie

1. Data: 2000-02-12 11:28:57

Temat: Spoznienie
Od: "Kaska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nastepujacy problem. Po pierwszym stosunku, ktory mial miejsce ok. 1,5
miesiaca temu nie mialam jeszcze miesiaczki. Wiem napewno ze nie jestem w
ciazy (test apteczny i badania u ginekologa). Moj lekarz nie odpowiedzial mi
wprost na pytanie, wiec zadaje je tutaj (moze ktos mi pomoze):
- czy to jest normalne (zwiazane np. z faktem pierwszego razu)?
- kiedy spodziewac sie nastepnego miesiaczkowania?

2. Data: 2000-02-12 21:16:26

Temat: Re: Spoznienie
Od: Bleys <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaska wrote:

> [...]
> - czy to jest normalne (zwiazane np. z faktem pierwszego razu)?
> - kiedy spodziewac sie nastepnego miesiaczkowania?

Nienormalne. Jesli juz, to raczej moze to wynikac z Twojego mlodego
wieku (jesli jestes mloda) lub zaburzen hormonalnych. Wiec, jesli
miesiaczka nie pojawi sie w najblizszym czasie, co mozesz zrobic to:
a) zmienic lekarza, na takiego ktory sie przejmie i zacznie szukac
przyczyny
b) powtorzyc za tydzien test ciazowy

Bleys

3. Data: 2000-02-13 08:39:34

Od: "P(r)zemo" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska wrote in message <883g3q$nd4$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>- czy to jest normalne (zwiazane np. z faktem pierwszego razu)?
>- kiedy spodziewac sie nastepnego miesiaczkowania?

Przyczyną przesunięcia cyklu może też być stres. Może miałaś ciężkie
tygodnie
związane z nauką i ocenami, to przecież okolice końca semestru...
A może dużo nerwów i myśli żeby "nie zajść"..
Powtórz test za jakiś czas.

p...@p...onet.pl

Dominik Kubiński
pytanie - haluksy