Ubezplodnienie

21. Data: 2000-02-26 11:17:30

Temat: Re: Ubezplodnienie
Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Michał Adamski <a...@l...pdi.net> rzecze:

Pomijam czesc odpowiedzi...

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

>Moja odpowiedź na Twoje problemy brzmi:
>Zabieg NIE JEST odwracalny.
>NASTĘPNEGO RAZU nie będzie.
>Z seksem jest O'K.

Jesli chodzi o odwracalnosc - o ile wiem istnieje mozliwosc
mikrochirurgicznego odtworzenia droznosci nasieniowodow.

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

22. Data: 2000-02-27 00:28:34

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Uminski napisał(a):

> [...]
>
> Jesli chodzi o odwracalnosc - o ile wiem istnieje mozliwosc
> mikrochirurgicznego odtworzenia droznosci nasieniowodow.

Owszem, ale nie jest to pełna, stuprocentowa odwracalność, lecz raczej
smutna konieczność, gdy pacjent, któremu obiecano, że zabieg jest
odwracalny zgłosi się po odtworzenie nasieniowodów lub jajowodów. Wynik
tego odwracania skutków pierwszej operacji nie jest pewny. W medycynie
zachodniej leczonych było wielu (wiele) mężów (żon) "z odzysku", którzy
z nowym partnerem chcieli mieć dziecko. Tamże kasy najprawdopodobniej
zwracają za operacje pieniądze, ale nie gwarantują sukcesu tej drugiej.
Nie mam nic przeciwko mikrochirurgom zachodniejszym od naszych, ale czy
musimy przysparzać im tyle pracy?

Michał Adamski

23. Data: 2000-02-27 19:44:08

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Adamski <a...@l...pdi.net> rzecze:

>Owszem, ale nie jest to pełna, stuprocentowa odwracalność, [...]

No to ciesze sie, ze zmiany opinii...

>Nie mam nic przeciwko mikrochirurgom zachodniejszym od naszych, ale czy
>musimy przysparzać im tyle pracy?

A czego dotyczy ten argument ? Kwetii etycznych zabiegu ubezplodnienia ?

Czy chirurdzy nie beda mieli zaplacone za prace i beda musieli to robic w
niedziele ???

Pozdrawiam,

Kamil Uminski
--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
d...@k...umcs.lublin.pl
Serwis Nie Tylko Medyczny - http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil
!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v
!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!v!

Zatrudnie pediatre i poloznika do pracy spolecznej ...
Wirusowe zapalenie rogówki
usuwanie kamieni zolciowych ultradzwiekami
Spoznienie
Dominik Kubiński