Tulipany i narcyze..

1. Data: 2003-08-28 20:38:28

Temat: Tulipany i narcyze..
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było sobie 50 tulipanów i drugie tyle narcyzów. Posadzone szeroką linią
sinusoidalną ubiegłej jesieni w ziemi specjalnie kupionej, pod drzewami
owocowymi. Tulipany i narcyze urosły, pięknie zakwitły, przekwitły i uschły.
A na tym miejscu do dnia dzisiejszego straszą zdziczałe chwasty, i wyschła,
ogołocona z trawy ziemia. Teraz chcę kupić nowe tulipany. Jak zagospodarować
rabatki, żeby po przekwitnięciu kwiatów, te tulipanowe kawałki ogrodu nie
odbijały in minus od reszty.?
Pozdrawiam z nadzieją
Goldie

2. Data: 2003-08-28 20:54:21

Temat: Re: Tulipany i narcyze..
Od: "" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>. Jak zagospodarować
> rabatki, żeby po przekwitnięciu kwiatów, te tulipanowe kawałki ogrodu nie
> odbijały in minus od reszty.?

hej, ja zawsze wsadzam tulipany.hiacynty i krokusy do róznych
pojemnikow /koniecznie z otworami aby woda mogła przesiaknac/,a gdy przekwitna
to wykopuje te pojemniki i na uboczu je zostawiam az liscie zżółkną.Naturalnie
podlewam je normalnie.A w miejsce tych skrzynek wsadzam juz ziemie i sadzonki
kolejnych roslin np. aksamitek róznych ,bo bardzo długo kwitna i wytrzymuja
susze.Naturalnie ich kwitnienie bedzie dłuzsze jak systematycznie obrywa sie
przekwitłe kwiatki.Cebulki ze skrzynek wyjmuje jak liscie sa zółte i trzymam je
w torbach papierowych do czasu ponownego sadzenia z nowymi cebulkami.Powodzenia
hanka

3. Data: 2003-08-28 21:33:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
> rabatki, żeby po przekwitnięciu kwiatów, te tulipanowe kawałki ogrodu nie

Posadzic tam podagrycznik :-)

Pozdrowiena,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-08-28 21:46:48

Temat: Odp: Tulipany i narcyze..
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Narcyze to jeszcze lepsze jak winorośla :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-08-31 12:49:07

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kwiecińska <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bilou9$nas$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
zagospodarować
> rabatki, żeby po przekwitnięciu kwiatów, te tulipanowe kawałki ogrodu nie

Kwiaty jednoroczne - szalwia blyszczaca, aksamitki, pelargonie, niecierpki,
żeniszki, itp.
Wysadzac po przekwitnieciu cebulowych, w maju.

Elfir

6. Data: 2003-08-31 20:46:13

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

Jak zagospodarować
> rabatki, żeby po przekwitnięciu kwiatów, te tulipanowe kawałki ogrodu nie
> odbijały in minus od reszty.?

Ja się nie lubię bawić w wykopywanie cebul , więc kupuję tulipany
botaniczne.
Trwają sobie spokojnie w ogrodzie , a nawet coraz ich więcej :-)
Do tego sadzę narcyzy , czosnki różne , krokusy i masę innych cebulastych.
Lilie między innymi.
Razem z tym , a właściwie na tym , rosną rośliny okrywowe i byliny.
Byliny startują dużo później i kiedy cebulowe już kwitną to bylin prawie nie
widać.
Potem następuje zamiana miejsc i prawie nie widać zamierających cebulowców.

Pozdrawiam leniwie

--
Kronopio

jeszcze o pomidorkach