Odp: Uwaga "Trądzikowcy"

1. Data: 2002-10-15 17:21:46

Temat: Odp: Uwaga "Trądzikowcy"
Od: "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeannette <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aoh0bf$vl$...@n...onet.pl...
> Przez przypadek trafiłam na stronke z informacjami czym zwalczać...
[...]
Jeannette, ściągając dziś pocztę ( mam modem ) zastanawiałam się czy komuś
nieposłać parę ładnych gdyż twój post ściągałam prawie przez 1 impuls , a
dokładnie przez 256 sekund ! CZy ci co mają stałe mogą się zlitować nad
modemowcami ?

--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-10-18 03:16:11

Temat: Re: Uwaga "Trądzikowcy"
Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pzdr. Kasia
>
>No, to ja mam szczescie, tylko 10 sekund (tez modem). Ale jak sie wstaje o
piatej rano.....

Pozdrawiam, Beata

1. Data: 2002-10-18 19:16:46

Od: "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beta <b...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aontv2$6pa$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> piatej rano.....

JA sprawdzam pocztę po 18...

--
Pzdr. Kasia

Warszawianki, Warszawiacy i cala reszta...
solarium i okres !!!
Dziewczyny pomóżcie !!!
Warszawa
Kolastyna Alga Q 10 - raporcik